مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد بازیکنان این تیم در طول فصل جاری مغرور نشوند.

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط استقلال و شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: استقلال نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد تیم خود را تغییر داده و این تیم جوان‌تر شده است. وقتی تیمی جوان می‌شود باید تاوان پس بدهد و هواداران استقلال هم نباید انتظار زیادی از این تیم داشته باشند. در ابتدای فصل هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که استقلال در این هفته از لیگ برتر در صدر جدول قرار داشته باشد و هیچ‌کس از این تیم انتظار قهرمانی نداشت.

وی ادامه داد: استقلال حالا در صدر جدول قرار دارد، هرچند که خوب بازی نمی‌کند. با این حال نتیجه گرفتن مهم است و به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. امیدوارم که استقلال در کورس قهرمانی باقی بماند و سهمیه آسیا را کسب کند. این تیم تا همین جا نتایج خوبی گرفته و عملکردش قابل تحسین است.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری چه کسی است، گفت: هر بازیکنی به اندازه خودش می‌تواند مفید باشد. بازیکنی مثل سیدمهدی رحمتی عملکرد خوبی داشته است و باتجربه‌هایی مثل او می‌توانند به بازیکنان جوان روحیه بدهند. امیدوارم بازیکنان استقلال مغرور نشوند و تا آخر لیگ این روند را ادامه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.