بوروسیا دورتموند با برتری برابر هوفنهایم همچنان به رقابت با بایرن مونیخ در صدر جدول ادامه داد و بایر لورکوزن نیز در این هفته شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در پایان هفته بیست و سوم بوندسلیگا، دورتموند در خانه میزبان هافن هایم بود که در پایان حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.هوفنهایم بر خلاف اکثر رقیبان دورتموند در وستفالن به هیچ وجه رقیب دست و پا بسته ای نبود، آن ها در دفاع مستحکم و در حملات پرسرعت بودند و همین کار را برای دورتموندی ها سخت کرده بود. در ابتدا هافن هایم با گل سباستین رودی در دقیقه ۲۵ پیش افتاد تا نیمه نخست با برتری مهمان به پایان برسد. دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد، در اولین موقعیت حرکت انفرادی ایلکای با شوت او به سمت دروازه هوفنهایم همراه شد که توپ با برخورد به تیر به رویس رسید و رویس هم توپ را به بالای دروازه فرستاد. در ادامه در ادامه با اخراج سباستین رودی در دقیقه ۵۸ دورتموند بازی را در دست گرفت. پس از ده نفره شدن هوفنهایم فشار دورتموند چند برابر شد اما یا دفاع چند لایه هوفنهایم و یا بی دقتی مهاجمان در ضربات آخر مانع رسیدن دورتموند به گل می شد. در نهایت زنبورهای فوتبال آلمان ۳ بار در دقایق پایانی توانستند به گل برسند. توسط هنریک میخیتاریان ۸۰، آدریان راموس ۸۵ و پییر امریک اوبامیانگ ۹۰ به گل رسید و توانست سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

آگزبورگ در خانه میزبان مونشنگلادباخ بود که این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در ابتدا مونشنگلادباخ در دقیقه ۳۳ توسط رافائل از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه آگزبورگ با گلزنی آلفرد فینبوگاسن ۵۰ و کایوبی ۵۳ به بازی بازگشت اما این برتری دوامی نداشت و فابیان جانسون در دقیقه ۵۵ برای بار دوم بازی را به تساوی کشاند. بای لورکوزن نیز در خانه ماینتس به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. در این دیدار تنها گل لورکوزن را هرناندس به ثمر رساند.

در لیگ آلمان بایرن مونیخ در صدر قرار دارد و دورتموند این تیم را تعقیب می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.