پرسپولیسی ها با نتیجه یک بر یک مقابل سایپا متوقف شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس مقابل سایپا؛یک بازی کلیدی برایپرسپولیسی ها.پیروزی در این بازی می توانست سرخپوشان را به رده دوم جدول رده بندیبفرستد.پس ازاینکه با موافقت سایپایی ها بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پس ازآن تماشای این دیدار در طبقه دوم رایگان شد استادیوم یک دست قرمز پوش شد.

مثل چند بازی قبل این تیم که با رایگان شدن بازیهواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند.البته شکی وجود ندارد که پرسپولیس این روزهاخوب بازی می کند و یکی ازدلایلی که هواداران به ورزشگاه می آیند هم به همین دلیلاست.چه اگر این طور نبود طبقه اول ورزشگاه در چند بازی اخیر این تیم رایگان نبودهاست اما هواداران از بازی های تیم برانکو استقبال کرده اند.

بازی با سایپا درشرایطی آغاز شد که سرخپوشان ازهمان دقایق ابتدایی روی بازی سوار بودند.نبود مهدی طارمی در این مسابقه این طورالقا می کرد که پرسپولیسی ها مشکل گلزنی خواهند داشت اما هنوز بیشتر از ۱۰ دقیقهاز بازی نگذشته بود که سوپر گل احمد نوراللهی خلاف این اتفاق را ثابت کرد.

نوراللهی که در بازی قبل با فولاد در فهرست ۱۸نفره هم نبود با حرکتی زیبا و شوتی سرکش از پشت هجده قدم تیمش را پیش انداخت تاورزشگاه را منفجر کند.

پس از این گل شاگردان برانکو موقعیت های دیگریهم داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.این بازی در نیمه نخست با همین یک گلبه پایان رسید.

با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها همان تیم نیمهنخست نبودند.در این نیمه سایپایی ها عملکرد نسبتا بهتری را داشتند و چند حملهخطرناک هم روی دروازه این تیم انجام دادند که تبدیل به گل نشد.

باز به دقیقه ۶۵ رسیده بود و بیشتر توپ در میانههای میدان جریان داشت.در دقیقه ۶۶ فشار پرسپولیسی ها و توپی که مدافعسایپا آن را دفع کرد به دروازه بان سایپا رسید.حرکتی که با تشخیص زرگر داور اینبازی پاس رو به عقب به دروازه بان و خطا بود.این اتفاق باعث شد تا مجید جلالی واردزمین شود و به شدت به این تصمیم اعتراض کند.

پس از این اتفاق داور بازی با کمکش مشورت کرد وتصمیمی که گرفته بود را پس گرفت و توپ را در اختیار سایپایی ها قرار داد امابلافاصله به سمت جلالی رفت و او را از زمین اخراج کرد.

از این دقیقه به بعد بود که فشار سایپایی ها بر روی دروازه پرسپولیس بیشتر شد.در دقیقه ۸۷ جری بنگستون که تازه وارد زمین شده بود خطایی مبتدیانه را روی ترابی انجام داد تا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شود.

این در حالی بود که ۴ دقیقه پس از اخراج بنگستون پرسپولیسی ها یک بار دیگر در دقایق پایانی از حریف خودشان گل خوردند تا بازی با سایپا به تساوی کشیده شود.پرتاب اوت آندرانیک تیموریان در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس و پس از دفع ناقص محسن بنگر با ضربه مهدی دغاغله بازیکن سابق پرسپولیس به گل تبدیل شد.

با تساوی در این بازی پرسپولیسی ها ۳۵ امتیازی شدند در همان رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )