کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تبریز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه تراکتورسازی تیمی بسیار خوب است، گفت: این تیم بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد و تیم ملی کوچک است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایگور استیماچ بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی خیلی سختی برابر تراکتورسازی داریم و باید تمرکز خوبی در این بازی و مقابل هواداران این تیم داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به اینکه تراکتورسازی در بازی های قبل بسیار خوب بازی کرده است، ادامه داد: تراکتورسازی در بازی با پدیده می توانست به راحتی ۵ یا ۶ گل بزند ولی آنها شکست خوردند مثل تیم ما که خوب بازی می کنیم ولی نتیجه نمی گیریم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: بازیکن محروم نداریم ولی برخی از بازیکنان خود را برای این مسابقه نداریم و تعدادی از آنها مصدوم هستند، پادووانی و سرلک دو بازیکن مصدوم ما هستند که در بازی فردا نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت خلعتبری افزود: من مربی نیستم که بازیکنان تحمیلی را بپذیرم ولی با این وجود با کمک های تیم مشورت می کنم و تصمیم نهایی را می گیرم ولی از کسی دستور نمی گیرم.

استیماچ سپس گفت: خلعتبری در جمع ۱۸ نفر نبود چون سرما خورده بود و ما به او اجازه دادیم در اصفهان بماند و استراحت کند ولی وقتی دیدیم که سیامک سرلک از ناحیه کمر آسیب دیده به ناچار خلعتبری را به عنوان جانشین وی به تبریز آوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.