کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع نفت تهران گفت: اینکه یک تیم باخته باشد و بخواهید مباحث داوری را عامل شکست این تیم مطرح کنید درست نیست چون با این سوال‌ها پیروزی و تلاش ما را زیر سوال می‌برید.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک کوروشی پس از برتری یک بر صفر نفت مقابل استقلال گفت: بازی پر فشاری بود بخصوص نیمه دوم که استقلال می‌خواست گل خورده را جبران کند و حتی بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد که خدا را شکر با نظم تیمی که ایجاد کردیم، نتیجه را حفظ کردیم و پیروز میدان شدیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد داوری به نفع نفت بود، گفت: وقتی که داوری به ضرر ماست هیچ صحبتی نمی‌شود اما وقتی می‌بریم می‌گویید داوری به نفع نفت بوده است؟ این موضوع در حیطه کاری من نیست و شاید یک داور در ۴ صحنه به نفع ما بگیرد و در ۴ صحنه نیز به ضررمان. اینکه یک تیم باخته باشد و بخواهید مباحث داوری را عامل شکست این تیم مطرح کنید درست نیست چون با این سوال‌ها پیروزی و تلاش ما را زیر سوال می‌برید.

کوروشی در مورد روند تیمی نفت گفت: روز به روز بهتر می‌شویم آن هم پس از روند ناموفقی که در لیگ برتر و حتی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجیش داشتیم. اما تیم ما از فشار خارج شده و امیدوارم بهتر هم بشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.