کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قائم‌مقام استقلال خوزستان، گفت: در جایگاه بودم و از بالا درگیری بین نیمکت‌نشینان و آندرانیک تیموریان را ندیدم، البته بنده به هیچ وجه در چارچوب مستطیل سبز و اتفاقاتش وارد نمی‌شوم.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی بود. عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و حریف هم الحق بازی خوبی به نمایش گذاشت. خوشبختانه توانستیم در این بازی موفق شویم و سه امتیاز را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه بعد از دو باخت این تیم زیر فشار زیادی قرار داشت و خیلی‌ها می‌گفتند دوران افول استقلال خوزستان آغاز شده است، تصریح کرد: بی‌تجربه‌ها زیر فشار هستند نه ما. می‌دانیم فوتبال دو رو دارد یک روز برد و یک روز باخت دارد و ما گرم وسرد آن را چشیده‌ایم. ما بازیکنان خوب و کادر فنی قوی‌ای داریم. ما در این فصل ۳ باخت متحمل شدیم که تنها مقابل پرسپولیس مستحق قبول باخت بودیم. ما مقابل سپاهان و فولاد با احترامی که برای این حریفان قائل هستم نباید بازنده می‌شدیم.

پورکیانی در مورد درگیری‌های زیادی که در بازی دیروز به وجود می‌‌آمد و دو تیم محکم بازی می‌کردند،‌اظهار داشت: فوتبال همین است. ما گفتیم در نیم‌فصل دوم کار سختی داریم. در نیم‌فصل دوم یک عده برای قهرمانی و یک عده برای عدم سقوط می‌جنگند و همین کار تیم‌ها را سخت می‌کنند.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: دیروز هفته خوب تیم‌های اهوازی بود. به استقلال اهواز و فولاد خوزستان هم تبریک می‌گویم. آنها بازی قابل قبولی ارائه دادند. پیروزی فولاد و تساوی استقلال اهواز مقابل استقلال باعث خرسندی بود.

وی در مورد درگیری که بین نیمکت‌نشینان تیمش با آندرانیک تیموریان به وجود آمد، گفت: بنده به عنوان مدیریت در جایگاه حضور داشتم و هیچ گاه در مسائل به وجودآمده در مستطیل سبز دخالت نمی‌کنم. البته من از بالا درگیری مشاهده نکردم.

پورکیانی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد، گفت: فقط به تراکتورسازی فکر می‌کنیم. تنها نگاه ما فعلا به دیدار تراکتورسازی در هفته بیستم است. حریف‌مان، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت قوی دارد. ما اهداف کوتاه‌مدت و بلند مدت داریم و فعلا فقط به فکر رسیدن به اهداف کوتاه مدت و پیروزی در هر مسابقه هستیم.

وی در مورد اینکه اهداف بلند مدتی این تیم چیست، اظهار داشت: فعلا از اهداف بلندمدت صحبت نمی‌کنیم و کم‌کم به آن مسئله هم می‌رسیم.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در پایان تاکید کرد: دیروز یک دستگاه اتوبوس از اهواز به تهران آمد که حامل هواداران ما بود. واقعا از آنها یک تشکر ویژه دارم که سنگ تمام گذاشتند و تیم ما را مورد تشویق قرار دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.