قائم‌مقام استقلال خوزستان، گفت: در جایگاه بودم و از بالا درگیری بین نیمکت‌نشینان و آندرانیک تیموریان را ندیدم، البته بنده به هیچ وجه در چارچوب مستطیل سبز و اتفاقاتش وارد نمی‌شوم.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی بود. عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و حریف هم الحق بازی خوبی به نمایش گذاشت. خوشبختانه توانستیم در این بازی موفق شویم و سه امتیاز را به دست آوریم.

وی در مورد اینکه بعد از دو باخت این تیم زیر فشار زیادی قرار داشت و خیلی‌ها می‌گفتند دوران افول استقلال خوزستان آغاز شده است، تصریح کرد: بی‌تجربه‌ها زیر فشار هستند نه ما. می‌دانیم فوتبال دو رو دارد یک روز برد و یک روز باخت دارد و ما گرم وسرد آن را چشیده‌ایم. ما بازیکنان خوب و کادر فنی قوی‌ای داریم. ما در این فصل ۳ باخت متحمل شدیم که تنها مقابل پرسپولیس مستحق قبول باخت بودیم. ما مقابل سپاهان و فولاد با احترامی که برای این حریفان قائل هستم نباید بازنده می‌شدیم.

پورکیانی در مورد درگیری‌های زیادی که در بازی دیروز به وجود می‌‌آمد و دو تیم محکم بازی می‌کردند،‌اظهار داشت: فوتبال همین است. ما گفتیم در نیم‌فصل دوم کار سختی داریم. در نیم‌فصل دوم یک عده برای قهرمانی و یک عده برای عدم سقوط می‌جنگند و همین کار تیم‌ها را سخت می‌کنند.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: دیروز هفته خوب تیم‌های اهوازی بود. به استقلال اهواز و فولاد خوزستان هم تبریک می‌گویم. آنها بازی قابل قبولی ارائه دادند. پیروزی فولاد و تساوی استقلال اهواز مقابل استقلال باعث خرسندی بود.

وی در مورد درگیری که بین نیمکت‌نشینان تیمش با آندرانیک تیموریان به وجود آمد، گفت: بنده به عنوان مدیریت در جایگاه حضور داشتم و هیچ گاه در مسائل به وجودآمده در مستطیل سبز دخالت نمی‌کنم. البته من از بالا درگیری مشاهده نکردم.

پورکیانی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد، گفت: فقط به تراکتورسازی فکر می‌کنیم. تنها نگاه ما فعلا به دیدار تراکتورسازی در هفته بیستم است. حریف‌مان، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت قوی دارد. ما اهداف کوتاه‌مدت و بلند مدت داریم و فعلا فقط به فکر رسیدن به اهداف کوتاه مدت و پیروزی در هر مسابقه هستیم.

وی در مورد اینکه اهداف بلند مدتی این تیم چیست، اظهار داشت: فعلا از اهداف بلندمدت صحبت نمی‌کنیم و کم‌کم به آن مسئله هم می‌رسیم.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در پایان تاکید کرد: دیروز یک دستگاه اتوبوس از اهواز به تهران آمد که حامل هواداران ما بود. واقعا از آنها یک تشکر ویژه دارم که سنگ تمام گذاشتند و تیم ما را مورد تشویق قرار دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.