کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آلمانی لیورپول عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت‌سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که در تساوی ۲ بر۲ عصر روز گذشته (شنبه) لیورپول مقابل ساندرلند در چارچوب هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر غایب بود، عمل جراحی موفقیت‌آمیزی داشت و آپاندیس خود را خارج کرد. سرمربی پیشین دورتموند روز جمعه احساس درد داشت و روز گذشته (شنبه) اندی ماسی، پزشک تیم لیورپول تشخیص داد که مشکل وی از ناحیه آپاندیس است. در نهایت هم کلوپ را به بیمارستان آینتری انتقال دادند و رأس ساعت ۱۳:۳۰ مورد عمل جراحی قرار گرفت.

در غیاب کلوپ، دستیار اولش یعنی زلیکو بوواچ هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید را مقابل ساندرلند بر عهده داشت و دیگر دستیاران کلوپ ۴۸ ساله یعنی پیتر کراویتس، پپین لیندرز و جان آکتربرگ نیز بوواچ را یاری کردند.

سرخپوشان مرسی‌ساید سه‌شنبه در دور چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف وستهام می‌روند و هنوز معلوم نیست که یورگن کلوپ در این بازی روی نیمکت بنشیند یا خیر!

هواداران لیورپول در بازی روز گذشته در حالی که تیم‌شان با نتیجه ۲ بر صفر از میهمانش پیش بود در دقیقه ۷۷ بازی و در اقدامی هماهنگ که قرار بود در تمامی ورزشگاه‌های لیگ برتری انجام شود، در اعتراض به بالا بودن قیمت بلیت‌ها (حداقل ۷۷ پوند) ورزشگاه را ترک کردند و همین باعث شد تا تعدادی از آنها دو گلی که تیم‌شان در دقایق پایانی بازی دریافت کرد را نبینند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.