مسئولان باشگاه الاهلی اخبار ضد و نقیضی را درباره عقد قرارداد با بوناچیچ اعلام کردند که این اخبار حضور او را در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، الاهلی از ابتدای فصل با هدایت زلاتکو کرانچار نتایج خوبی را گرفت اما در ادامه فصل روز به روز نتایج ضعیفی بدست آورد تا اینکه هفته گذشته اخراج شد و جای او را یوسف آدم مربی تیم گرفت.

امروز رسانه‌های قطر از تناقض‌گویی مسئولان الاهلی خبر دادند.

موضوع از این قرار بود باشگاه الاهلی اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان فصل با آدم مربی قطری ادامه دهد اما در اتفاقی عجیب لوکا بوناچیچ سرمربی نام‌آشنا برای ایرانیان در بازی الاهلی و السد دیده شد. روز گذشته خالد شبیب نائب رئیس باشگاه در مصاحبه اختصاصی با شبکه الکاس اعلام کرد که آنها با بوناچیچ تا پایان فصل قرارداد امضا کردند البته این قرارداد قابل تمدید است.

این پایان کار نبود به فاصله چند ساعت از اعلام نائب رئیس باشگاه الاهلی به بستن قرارداد با بوناچیچ، شیخ احمد بن حمد رئیس باشگاه الاهلی در مصاحبه اختصاصی با شبکه الکاس اظهار داشت: ما به یوسف آدم اعتماد داریم و با او کار را ادامه می‌دهیم! البته دنبال مربی خارجی هستیم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم!

حال با این تناقض‌گویی مسئولان باشگاه الاهلی قطعی شدن قرارداد بوناچیچ در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در تیم الاهلی جباری و منتظری بازی می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.