کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک پرسپولیس می گوید: اهانت پرسپولیسی‌ها به خلعتبری کار درستی نبود.

ناصر قراگزلو - خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالي كه بازي پرسپوليس و سپاهان با نتيجه ۲ بر يك به سود تيم اصفهاني در جريان بود، ناگهان كمال كاميابي‌نيا از گرد راه رسيد و در دقيقه ۷۵ با شوتي سركش و تماشايي دروازه حريف را گشود. كاميابي‌نيا پس از گلزني به سمت نيمكت پرسپوليس رفت تا شادي خود را با كريم باقري تقسيم كند. پس از بازي پرسپوليس و سپاهان با كمال كاميابي‌نيا گپ زديم.

* بي‌تعارف تساوي ۲ - ۲ هم در حضور ۷۵ هزار تماشاچي راضي‌كننده بود؟

راضي‌كننده كه نبود اما خدا را شكر شرمنده هواداران نشديم. ما دو بار از حريف عقب افتاديم اما جبران كرديم و حتي مي‌توانستيم برنده از زمين خارج شويم.

* مي‌شد گل سوم را هم بزنيد ولي...

حيف شد. نيمه دوم با صحبت‌ها و تدابير آقاي برانكو به خودمان آمديم و سوار بر بازي شديم. دو تا زديم و حداقل دو يا سه گل ديگر هم نزديم. فوتبال همين است. بعضي وقت‌ها توپ‌هايت گل نمي‌شود و به نظرم ما بدشانس بوديم كه نتوانستيم برنده از زمين خارج شويم.

* نيمه اول چرا آن‌طور ضعيف بازي كرديد؟

به هر حال چند وقت بود كه بازي رسمي انجام نداده بوديم.

* مگر در جام شهدا حضور پيدا نكرديد؟!

درست است اما باز هم حالت تداركاتي داشت؛ ضمن آنكه سپاهان هم واقعاً متحول شده بود. ايگور استيماچ توانسته تحول خوبي در سپاهان به وجود بياورد و اين تيم خيلي با نظم بازي مي‌كرد. شايد هم ما را خوب آناليز كرده بودند اما همان‌طور كه ديديد نيمه دوم متحول شديم و توانستيم بر بازي مسلط شويم.

* چه شد كه بعد از گلزني به سمت كريم باقري رفتي؟

رفتم تا اين گل ناقابل را تقديم آقاكريم گل كنم كه اسطوره باشگاه پرسپوليس است.

* قبل از بازي گفته بود كه گل مي‌زني؟

نه، آقاكريم به من و احمد (نوراللهي) مي‌گفت پس شما كي مي‌خواهيد گل بزنيد؟ اين حرف او به من روحيه داد تا بيشتر شوت بزنم و در فاز تهاجمي مشاركت داشته باشم.

* اين اولين گل تو براي پرسپوليس در ليگ پانزدهم بود، درست است؟

بله، لذت خاصي هم داشت. خوشحالم كه توانستم عضو مؤثري از تيم باشم و گلزني در استاديوم آزادي هم واقعاً طعم ديگري دارد.

* اين ماجراي محمدرضا خلعتبري چه بود؟

محمدرضا خلعتبري بازيكن خوبي است. نبايد در ورزشگاه‌ها به بازيكن حريف اهانت شود. شايد خانواده خلعتبري در ورزشگاه حضور داشته يا اينكه به طور حتم اين بازي را در تلويزيون مي‌ديدند. كار درستي نبود كه پرسپوليسي‌ها به او توهين كنند. اميدوارم اين اتفاق ديگر تكرار نشود.

* خود خلعتبري هم خيلي سر به سر بازيكنان شما گذاشت و با داور مسابقه جر و بحث كرد.

خلعتبري عضو تيم سپاهان است و بايد براي تيمش مي‌جنگيد و بازي مي‌كرد و اين دليل نمي‌شود كه تماشاگران به او توهين كنند.

* اين مساوي پرسپوليس را از كورس قهرماني دور نمي‌كند؟

نه، هنوز ۱۲ هفته ديگر از ليگ پانزدهم باقي مانده و ما مي‌توانيم به راحتي به صدر جدول برسيم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )