بازیکن بلغار پیشین تیم فوتبال بارسلونا سفیدپوشان رقیب دیرینه تیم قدیمی‌اش را به خاطر ناکامی‌های فصل گذشته‌اش دست انداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هریستو استویچکوف، بازیکن پیشین آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا و هوادار متعصب و همیشه جنجالی این تیم، بار دیگر به رئالی‌ها به خاطر ناکامی‌های فصل گذشته‌شان کنایه زد.

ستاره بلغار خط حمله بارسلونا در دهه ۹۰ که هر از چند گاهی با مصاحبه‌های جنجالی‌اش به طرفداران رئال‌مادرید نیش می‌زند، شب گذشته (سه‌شنبه) هم آنها را با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار داد.

استویچکوف در صفحه شخصی‌اش در کنار تیتر یک خبر با این مضمون که «رختکن رئال‌مادرید از فتح لالیگا ناامید شد»، نوشت: یک آهنگ بسیار معروف هست که من آن را خوانده‌ام. من واقعاً شما را آماده برای باختن دوست دارم. رئالی‌ها، بدون جام بودن چه حسی دارد؟

رئال‌مادرید سال گذشته در دومین فصل سرمربیگری کارلو آنچلوتی در این تیم برخلاف فصل اول حضور او در سانتیاگو برنابئو (فصلی که قهرمان جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد) هیچ جامی کسب نکرد و همین موضوع بهانه‌ای برای کنایه زدن استویچکوف به این تیم شده است. او پیشتر از این هم رئالی‌ها را به خاطر این موضوع دست انداخته بود و گفته بود اگر او و چند بازیکن پیشکسوت دیگر فصل گذشته یک تیمی می‌ساختند از کهکشانی‌ها بیشتر جام کسب می‌کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.