آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید کشورمان پیش از دیدار مقابل سوریه در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم امید در زمین تمرین شماره دوی مجموعه ورزشی الغرافه و در هوایی کاملاً خنک و مطبوع برگزار شد. حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* نمایندگان رسانه‌های گروهی در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین امروز نیز فرصت تهیه گزارش را پیدا کردند.

* مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و ناظر فنی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در تمرین امروز تیم امید حضور پیدا کرد و ضمن تماشای تمرین، دقایقی را با مجتبی تقوی و محمد مایلی‌کهن به صحبت پرداخت.

*بعد از صحبت‌های خاکپور، بازیکنان با انجام تمرینات مختلف با توپ و تمرینات کششی زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. دروازه‌بان‌های تیم امید نیز با سعید عزیزیان به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

* بخش ابتدایی تمرین امروز به بازی دستش‌ده اختصاص داشت که با گلزنی به دروازه‌ها همراه بود و با شور و‌ نشاط خاصی برگزار شد.

* در آیتم بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه قرمز و سفید تقسیم شدند و در یک نیمه از زمین به بازی تحت‌فشار پرداختند. در این بخش خاکپور و‌ طباطبایی بارها نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند.

* در بخش پایانی که به تمرین گلزنی اختصاص داشت، بازیکنان در دو گروه تقسیم شدند و با انجام حرکات ترکیبی و ورود به محوطه شش‌قدم به سمت دروازه‌ها ضربه می‌زدند.

* تمرین امروز تیم امید با نشاط و طراوت خاصی برگزار شد و بازیکنان روحیه و انگیزه بالایی داشتند که رضایت کادر فنی را در پی داشت. بازیکنان و کادرفنی تیم امید در پایان تمرین امروز، با تشکیل حلقه اتحاد نام ایران را فریاد زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.