مدیر برنامه‌های یحیی توره به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخت و عنوان کرد او هیچ کار خاصی در دنیای مربیگری انجام نداده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پپ گواردیولا که دو بار با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان شده است به دنبال کسب سومین قهرمانی خود در این رقابت ها با بایرن مونیخ است ولی او دو سال است که نتوانسته برای تیم آلمانی این افتخار را کسب کند.

مدیر برنامه های یحیی توره بازیکن ساحل عاجی منچسترسیتی با انتقاد از پپ گواردیولا گفت: گواردیولا کار خاصی در دنیای مربیگری انجام نداده است و همه چیز درباره او بزرگ‌نمایی می‌شود. حتی بابابزرگ من هم اگر در آن بارسلونا و تیم فعلی بایرن مونیخ حضور داشت همین نتایج گواردیولا را کسب می‌کرد. او دو تیم آماده را تحویل گرفته بود. او هنوز نمی‌تواند مربی بزرگی شود چرا که با دو تیم آماده قهرمان شده است. همین انریکه را نگاه کنید. او با بارسلونا قهرمان اروپا شد و سه گانه گرفت ولی در رم افتضاح بود. دوست دارم گواردیولا نیز به یک تیم متوسط برود و ببینیم که آیا او می‌تواند آنقدر موفق باشد یا نه؟

این گفته‌های مدیر برنامه‌های توره در حالی است که به احتمال زیاد فصل بعد توره شاگرد گواردیولا می‌شود و با این صحبت‌ها معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار یحیی توره و شاید هم گواردیولا باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.