وزیر ورزش و جوانان گفت: از ماه‌های گذشته با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی هزینه‌های لازم از تیم‌ها و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک حمایت کامل داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در هفتادوچهارمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با آرزوی موفقیت برای امیدهای ایران در راه صعود به المپیک گفت: از ماه‌های گذشته با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی هزینه‌های لازم از تیم‌ها و ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک حمایت کامل داشته‌ایم.

وی افزود: تیم فوتبال امید یکی از بخت‌های خوب ورزش ایران برای صعود به المپیک ریو خواهد بود و در واقع نگاه ما به این تیم به عنوان سرمایه مردم است و دولت و وزارت از آن حمایت کامل داشته و خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان با سفارش به پرهیز از سیاست‌زدگی در ورزش یادآور شد: نباید تیم‌ها و ورزشکاران و در واقع فرزندان قهرمان مردم مورد استفاده گروه‌ها و افراد با گرایش‌ها و امیال سیاسی قرار بگیرند و به هیچ عنوان اجازه چنین سوء استفاده‌ای را از ورزش و قهرمانان به کسی نمی‌دهیم.

در ادامه نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی گزارشی از روند آماده‌سازی تیم ایران برای المپیک آینده ارائه کرد وگفت: از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم ولی نیازهای حرفه‌ای این رشته وسیع است.

وی افزود: ما در بخش فعالیت‌های آموزشی، مسابقات و اردوها، استعدادیابی و همگانی کردن و فعالیت‌های فرهنگی کار می‌کنیم و خوشبختانه روند خوبی طی شده است. مهمترین مشکل در آستانه مسابقات المپیک ریو تامین سلاح و مهمات مورد نیاز برای قهرمانان است که امیدوارم با همکاری وزارت اقتصاد و امور دارایی این مشکلات کمتر شود.

در این جلسه مناف هاشمی، معاون پشتیابی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش گفت: طبق تفاهم‌نامه در بین فدراسیون‌های المپیکی بالاترین پرداخت با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فدراسیون تیراندازی بوده است.

در بخش‌های دیگر نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان محمد پارسا، مدیر کل ورزش روستایی طرح یکسان‌سازی پوشاک ورزشی تیم‌های ملی و امیر عفراتی معرفی سامانه جدید کمیسیون ماده ۵ را مطرح کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.