مربی استقلال گفت: روز گذشته در اواسط تمرین بودیم که به ما اعلام کردند باید روز دوشنبه به مصاف سیاه‌جامگان برویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید صالح با انتقاد از مسئولان سازمان لیگ به خاطر تغییر زمان دیدار استقلال و سیاه‌جامگان گفت: برنامه‌ریزی تمرینمان به شکلی است که مشخص می‌کنیم روز قبل از مسابقه به چه شکل تمرین کنیم و دو روز قبل از بازی نیز چقدر به بازیکنان فشار بیاوریم. در هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد که در اواسط تمرین به یک تیم اعلام کنند که فردا باید بازی کنید. 

وی افزود: همین‌جا به همکارانم خسته نباشید می‌گویم که شرایط را طوری فراهم کردند که تیم یک روز بعد از تمرین سنگین تا این حد خوب بازی کرد و به شما قول می‌دهم اگر چنین شرایطی را برای ما به وجود نمی‌آوردند امروز در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سرحال‌تر بودیم و گل چهارم را نیز به ثمر می‌رساندیم.

صالح در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: درباره صحنه گل سیاه‌جامگان اشتباه از کمک داور رخ داده است، نه داور. من همین‌جا از فرصت استفاده کرده و اعلام می‌کنم ما در چند بازی است که اشتباهات داوری به ضررمان است. تاکید می‌کنم دکتر حیدری یکی از بهترین داوران تحصیلکرده و خوب کشورمان است و همکارانش نیز از داوران جوان و قابل احترامند و من هیچگاه قصد بی‌احترامی به داوران کشورمان را نداریم ولی می‌خواهم کمی در قضاوت خود بیشتر خود دقت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.