تمرین امروز تیم امید نیز با استقبال پرشور تماشاگران بندرعباسی مواجه شد که در ورزشگاه خلیج فارس حضور پیدا کرده بودند و به تشویق بازیکنان و کادر فنی تیم امید پرداختند.

به گزارش ایسنا، بعد از صحبت های ابتدایی خاکپور، بازیکنان زیر نظر طباطبایی به گرم‌کردن پرداختند که با انجام حرکات ترکیبی کوتاه با توپ و استارت‌های کوتاه و بلند انجام شد.

در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که مدافعان زیر نظر خاکپور به مرور اصول دفاعی پرداختند و گروه دیگر که شامل عناصر تهاجمی می‌شدند زیر نظر طباطبایی کارهای ترکیبی پشت محوطه جریمه و گلزنی را در دستور کار داشتند. در این بخش عابدزاده و محسن زاده دو دروازه‌بان حاضر در اردو به صورت چرخشی درون دروازه ایستادند و عکس العمل های خوبی روی ضربات مهاجمان نشان دادند.

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان در قالب دو گروه زرد و بنفش و در یک نیمه زمین به بازی پرداختند و برنامه های تاکتیکی مربوط به دفاع و حمله را مرور کردند. در طول این بازی جدی و پرفشار، خاکپور و طباطبایی نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند و بر اجرای درست خواسته های کادرفنی تاکید داشتند.

بعد از پایان تمرین و هنگام خروج از ورزشگاه، تماشاگران با ازدحام مقابل درب خروجی با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم امید عکس یادگاری گرفتند.

آخرین تمرین تیم فوتبال امید در اردوی بندرعباس، صبح فردا برگزار می شود و عصر فردا اردو به پایان می رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.