پیشکسوت‌های میلان و اینتر در موضوع انتقاد مالدینی از گالیانی، حق را با مدافع سابق میلان دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آلساندرو کاستاکورتا مدافع مستحکم سابق روسونری و زوانیمیر بوبان هافبک اسطوره‌ای میلان که دو بازیکن بزرگ باشگاه هستند به همراه جوزپه برگومی بازیکن بزرگ سال‌های دور نراتزوری از موضوع انتقادی که پائولو مالدینی  از گالیانی مدیر ورزشی میلان انجام داد حمایت کردند و حق را با او دانستند.

آلساندرو کاستاکورتا مدافع مستحکم سال‌های دور آتزوری و میلان گفت: اظهارات مالدینی کاملا درست است، باید به گالیانی در خرید بازیکن از نظر فکری کمک شود، چرا که همکاری چیزی است که در حال حاضر در میلان وجود ندارد، اما کاملاً با این قسمت حرف های مالدینی که می گوید گالیانی درک درستی از فوتبال ندارد؛ موافق نیستم، همکاری در تصمیم گیری‌ها می‌تواند خوب باشد.

زوانیمیر بوبان هافبک جنگنده چکی سابق روسنری گفت: برایدا در مقایسه با گالیانی درک بهتری از فوتبال دارد، این طبیعی بود که او از میلان جدا شد، چرا که گالیانی به تنهایی خواهان تصمیم‌گیری است، میلان مدیرورزشی خود را از دست داده و در سال های اخیر هم در این باشگاه احترام به مربیان گذاشته نمی‌شود.

جوزپه برگومی اسطوره نراتزوری هم طرف مالدینی را گرفت و گفت:حق کاملا با مالدینی است و او حقیقت را در مورد شرایط این باشگاه گفته است، میلان در سال‌های اخیر در نقل و انتقالات با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده و آنها تنها به دنبال تخفیف در خریدها هستند نه کیفیت، در حال حاضر میلان در خط حمله با مشکل مواجه است، چرا که این تیم در پانزده دیدار در هفت بازی موفق به گلزنی نشده است.

این درحالی است مالدینی پیش از این به شدت نحو مدیریت گالیانی را مورد انتقاد قرار داده بود و او را کسی دانست که فوتبال را نمی‌فهمد. باید کسی کنارش باشد تا او را در نقل و انتقالات راهنمایی کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )