سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی شاگردانش بر مالمو از انگیزه بالای شاگردانش برای رسیدن به این برد گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوران بلان در پی پیروزی ۵ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) پاری‌سن‌ژرمن مقابل مالموی سوئد و صعود این تیم به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این دیدار با بازگشت زلاتان به این ورزشگاه و زمین و هوای اینجا خاص بود. بازی را در همان ۱۵ دقیقه اول با سختکوشی خود آغاز کردیم و به مالمو نشان دادیم که چقدر برای رسیدن به پیروزی جدی و مصمّم هستیم. برای کسب این برد هم کاملاً مشتاق نشان دادیم و در مجموع شب خوبی بود. PSG فصل را خوب شروع کرده و حالا باید تا تعطیلات کریسمس بجنگیم و بعد از آن هم حتی بهتر بازی کنیم. ما در مرحله گروهی تنها یک شکست متحمل شدیم که همان یک باخت باعث شد تا شانس صعود به عنوان تیم اول را از دست بدهیم.

وی افزود: بازی خاصی بود و تیاگو سیلوا از من خواست تا بازوبند کاپیتانی را در این دیدار به زلاتان بدهیم که همه ما با این موضوع موافقت کردیم. تقابل ابراهیموویچ با مالمو، تیم پیشینش خاص بود، برای همین بود که شرایط زلاتان را درک و از او حمایت کردیم. در ضمن به این دلیل زلاتان را در فاصله چند دقیقه مانده به پایان بازی بیرون کشیدیم چون در نتیجه پیش بودیم و می‌خواستیم که این فرصت را به هواداران بدهیم تا در کنار زمین به او ابراز علاقه کنند.

سرمربی فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در تمجید از زننده دو گل تیمش در این بازی اظهار داشت: دی‌ماریا فوق‌العاده بود. امیدوام آنخل همین فرم و شکل خوب خود را حفظ کند و در همین سطح به بازی خود ادامه بدهد. به نظرم دی‌ماریا قادر به انجام این کار است. او بازیکنی کلیدی است و ثابت کرده که قادر به گلزنی هم هست.

زننده گل اول PSG هم تمجید سرمربی این تیم را به همراه داشت. بلان گفت: آدرین رَبیوت در اولین سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن خیلی خوب بوده است، ولی بنا به دلایلی گاهی اتفاقاتی رخ داده که او به دردسر افتاده است. آدرین پتانسیل بالایی دارد و ما هم می‌توانیم این را ببینیم. او در حال پیشرفت و تبدیل شدن به بازیکنی کلیدی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.