سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید قبل از بازی به بازیکنانش گفته بود که خود را در فینال جام حذفی در خرمشهر تصور کنند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از صعود تیمش به فینال جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: بازی بسیار خوب و باکیفیتی بود و ما سعی داشتیم تا بازی را در کنترل خود نگه داریم.

وی افزود: سپاهان دوست نداشت که بازنده این بازی باشد و فشار زیادی را به ما وارد کرد اما ما خوب دفاع می‌کردیم و حملات خوبی را بر روی دروازه سپاهان داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه در گل‌های خورده تیمش در این بازی خط دفاعی اشتباهاتی داشت گفت: ما باید این نقطه ضعف‌ها را بپوشانیم تا در بازی‌های آینده چنین اتفاقاتی نیفتد.

گل‌محمدی این پیروزی را به کارکنان ذوب آهن تقدیم کرد و گفت: مدیریت مجموعه ذوب آهن زحمات زیادی را برای ما کشیده و در پایان باید به داشتن و بودن در چنین تیمی افتخار کنم زیرا بازیکنانم هرچه در چنته داشتند گذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان زمان فرکی در نیم فصل اول با سپاهان استیماچ از لحاظ فنی تفاوتی داشت یا خیر گفت: در بازی نیم فصل اول شوت علی کریمی تبدیل به گل شد و سپاهان موقعیت‌های زیادی نداشت اما در این بازی با اینکه سپاهان ۱۰ نفره شد با آوردن جوان‌های خوب و دونده، توانست راه‌های نفوذ را برای ما سد کند. اما ما چنین شرایطی مقابل پرسپولیس داشتیم ولی راحت‌تر به تیم پرسپولیس فشار می‌آوردیم.

سرمربی تیم ذوب آهن تصریح کرد: سپاهان خوب دفاع کرد و خطرناک ظاهر شد اما اراده بردن در تیم ما بود و قبل از بازی به تیمم گفتم که خودشان را در خرمشهر تصور کنند. زیرا فینال بازی‌ها در آنجا برگزار می‌شود.

وی در مورد مرتضی تبریزی گفت: او در این مدت پیشرفت خوبی داشته و دیدش نسبت به فوتبال تغییر کرده است. در حال حاضر تبریزی یکی از مهره‌های کلیدی تیم ما شده و امیدوارم هر روز به پیشرفت خود ادامه دهد.

وی درباره عملکرد ولید اسماعیل گفت: تیم مقابل ما سپاهان بود و بازیکنی که روبه‌روی اسماعیل بازی می‌کرد وریا غفوری بود. او یکی از بهترین‌های جناح راست است و به نظرم امروز ولید اسماعیل خوب کار کرد و تنها یکی دو بار وریا غفوری از او رد شد.

گل‌محمدی درباره اینکه چرا پس از ۱۰ نفره شدن سپاهان ذوب آهن فشار خودش را کمتر کرد گفت: ما احتیاط کردیم تا روی ضد حملات گل نخوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.