مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید در مجلس آینده شاهد حضور هرچه بیشتر اهالی ورزش باشیم تا بتوانیم در بخش قانون‌گذاری در ورزش موفق عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، عباس انصاری فرد با حضور در غرفه ایسنا، از برخی مشکلات در ورزش ایران انتقاد کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که وجود دارد لزوم انجام یک قانون‌گذاری خوب برای ورزش ایران است. متاسفانه تا پیش از این قانون‌گذاری خوبی در ورزش صورت نپذیرفته و همین امر هم سبب به وجود آوردن مشکلاتی شده است.

او ادامه داد: تا این ساختارها درست نشود ورزش ایران درست نخواهد شد. شاید گاهی در این میان موفقیت‌های مقطعی نیز به دست آمده اما باید تلاش کنیم تا این موفقیت‌ها ثابت باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه وجود یک استراتژی مناسب می‌تواند کمک کننده ورزش ایران باشد گفت: باید با در نظر گرفتن تهدیدها و فرصت‌ها در ورزش ایران و اینکه چطور می‌توانیم در این بخش به پیشرفت برسیم برنامه‌های خود را پیش ببریم. اگر ساختار مناسب را در ورزش ایران به وجود نیاوریم آنگاه فقط شاهد هزینه‌ کردن بدون فایده خواهیم بود.

او در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه باید شاهد حضور بیشتر اهالی ورزش در بخش‌های قانون‌گذاری نظیر مجلس باشیم اظهار کرد: حضور اهالی ورزش می‌تواند در این بخش‌ها بسیار مفید باشد. امیدوارم در مجلس آینده هم بتوانیم شاهد حضور هرچه بیشتر اهالی ورزش باشیم. البته افرادی که علم و دانش کافی را داشته باشند باید وارد این عرصه شوند تا بتوانند به ورزش ایران کمک کنند.

انصاری فرد با بیان اینکه قانون‌گذاری یکی از مهم‌ترین نیازهای ورزش ایران است گفت: با توجه به تجربه خوبی که در عرصه شورای شهرها داشتیم، حال می‌توانیم با حضور هرچه بیشتر اهالی ورزش در مجلس شورای اسلامی شاهد پیشرفت روزافزون ورزش ایران باشیم.

او در پایان از تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس آینده خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانم در صورت رای آوردن برای ورزش ایران مثمر ثمر باشم و بتوانم به این بخش کمک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.