ستاره ایرانی الأهلی تاکید کرد که در این تیم قطری توانسته انتظارات را برآورده کند. او می گوید که هدف الأهلی در فصل جاری قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست جدول رده بندی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت الکاس قطر، مجتبی جباری سومین فصل حضور خود در الأهلی قطر را پشت سر می گذارد. او عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است و همواره از بازیکنان اصلی و کلیدی این تیم بوده است.

الأهلی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی نداشته است و با هدایت زلاتکو کرانچار از ۷ بازی خود تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده است.

جباری در گفت و گویی که با سایت الکاس داشت درباره شرایط تیمش سخن گفت. او سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: در فصل جاری رقابت در لیگ ستارگان قطر بسیار سخت شده است و نه تنها رقابت بین تیم های صدرنشین بلکه بین تیم های قعرنشین هم زیاد است. بازیکنان الأهلی نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا بهترین بازیها را به نمایش بگذارند. می خواهیم در هر دیداری به پیروزی برسیم اما گاهی اوقات شرایط سخت می شود.

او درباره این سوال که چه تیم های شانس رسیدن به کسب عنوان قهرمانی را دارند، گفت: فصل قبل دو تیم السد و لخویا رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند اما در فصل جاری الریان هم اضافه شده است و با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد. می خواهم تاکید کنم که فصل جاری لیگ قطر بسیار متفاوت از قبل است و شرایط سخت تر شده است.

ستاره سابق استقلال در پایان سخنان خود درباره قراردادش با الأهلی گفت: از حضور در الأهلی خوشحال هستم و از عملکرد خود هم راضی هستم. توانستم در این تیم انتظارات را برآورده کنم. قرارداد من با الأهلی سال آینده به پایان می رسد و امیدوارم که در این مدت بازیهای خوبی را به نمایش بگذارم. هدف بازیکنان الأهلی در فصل جاری قرار گرفتن در بین چهار تیم نخست جدول رده بندی است و امیدواریم که به این خواسته خود برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.