تیم ایران قرار است ۲۶ آبان در گوام به مصاف تیم ملی این کشور برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان کارلوس کروش قرار است ۲۶ آبان ماه در هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی گوام بروند. یکی از مشکلات تیم ملی ایران سفر به گوام است. این کشور آسیای شرقی جزو مستعمره آمریکاست. ویزای بازیکنان برای سفر به این کشور آماده شده اما فدراسیون هنوز نتوانسته مجوز ورود هواپیمای چارتر شده تیم ملی به گوام را بگیرد.شرکت آسمان که یک فروند هواپیمای خود را در اختیار تیم ملی قرار داده در کنار فدراسیون برای گرفتن مجوز ورود به گوام تلاش کرده اما تا این لحظه تلاش ها بی نتیجه مانده است. 

گوام جزوی از خاک آمریکا محسوب می شود و برای پرواز به این کشور نیاز به اجازه دولت آمریکا دارد. گوامی ها به مسئولین فدراسیون قول همکاری داده بودند و در همین راستا چند شماره تلفن در اختیار مسئولین ایرانی قرار دادند تا بتوانند کارهای پرواز را پیگیری کنند اما حتی این افراد هم نتوانسته اند کاری انجام دهند. 

در حال حاضر پرواز چارتر شاگردان کی‌روش به کشور گوام با مشکل مواجه شده و این احتمال وجود دارد که تیم ملی با پروازی عادی از کشور قطر یا امارات و سپس فیلیپین با طی کردن مسافتی حدود ۳۹ ساعت (با احتساب ترانزیت در دو کشور) راهی گوام شود که این موضوع خستگی زیادی را برای ملی‌پوشان به همراه خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.