زننده گل دوم صبا به تراکتورسازی گفت: بسیار خوشحالم که توانستم مقابل تراکتورسازی گلزنی کنم چرا که یک پنالتی در جام حذفی از دست داده بودم.

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ۲ بر یک صبا مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم به یک پیروزی خوب دست یابیم و به رده چهارم صعود کنیم. امیدوارم در دیدار مقابل ذوب‌آهن هم بازی خوبی انجام دهیم و هم بتوانیم نتیجه مناسب را به دست آوریم که در آن صورت می‌توانیم برای کسب سهمیه امیدوارم شویم. هر چند که صحبت کردن در این باره هنوز زود است.

وی در مورد گل ۳ امتیازی که به ثمر رساند، تاکید کرد: خیلی خوشحال شدم که توانستم به گل برسم چرا که در دیدار جام حذفی پنالتی از دست داده بودم. در هر صورت تلاش تمام بازیکنان بود که در نهایت توانستم من توپ را وارد دروازه کنم.

بازیکن صبا در مورد اینکه از تراکتورسازی انتقام شکست در جام حذفی را گرفتند،‌ خاطرنشان کرد: انتقام که نمی‌شود گفت اما خدا را شکر ۳ امتیاز خوبی را به دست آوردیم. کسب این پیروزی اهمیت داشت چرا که لیگ بار دیگر ۲۰ روز تعطیل می‌شود و می‌تواند روحیه خوبی به بازیکنان بدهد که در این مدت تمرینات خود را با قدرت بیشتری انجام دهد.

اسلامی در مورد اینکه تعطیلات به ضرر تیم نیست، گفت: به هر حال ما به این مسئله عادت کرده‌ایم. ۳ بار است که لیگ تعطیل می‌شود و ما باید مجددا بدنسازی کنیم. امیدوارم در این مدت بتوانیم آمادگی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم مقابل ذوب‌آهن نیز بازی خوبی انجام دهیم. صبا تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که این موضوع بسیار به تیم کمک می‌کند. شاید اگر ما زودتر تمرینات خود را پیش از شروع فصل آغاز می‌کردیم هم اکنون در صدر جدول قرار داشتیم. به هر حال روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم در پایان هم در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.