ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا چهارصدمین بازی خود را در لالیگا تجربه کرد و این در حالی است که شایعه جدایی او از بارسلونا روز به روز قوت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دانیل آلوس بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا در جریان بازی اخیر تیمش برابر ختافه برای چهارصدمین بار با پیراهن بارسلونا وارد میدان شد و هواداران این تیم بزرگ و پرافتخار در فضای مجازی پیغام‌های زیادی برایش ارسال کردند. مضمون این پیغام‌ها جدا از تبریک و تجلیل از این بازیکن قدیمی، درخواست از او برای تمدید قراردادش بود چرا که بسیاری از هواداران معتقدند بارسلونا بدون او در نیم فصل دوم دچار مشکل خواهد شد.

 

باشگاه بارسلونا به خاطر عملکرد ضعیفش در بخش مالی تحت بازجویی و تحقیق دادگاه عالی ورزش اسپانیا و اروپا است و به خاطر محکومیت سنگین صادر شده از سوی یوفا بابت سخنان مقامات آن علیه دولت اسپانیا بارها تحت فشار قرار گرفته است. این در حالی است که ستارگان غیربومی بارسلونا مثل مسی و آلوس چندان با بومیانی چون پیکه یا فابرگاس همداستان نیستند و نگران جدا شدن بارسلونا از لالیگا بوده و این را حق خود می‌دانند که در صورت جدایی بارسا از لالیگا قرارداد خود را نیز فسخ شده تلقی کنند، چرا که قرارداد همه بازیکنان با ضمانت اجرایی فدراسیون فوتبال اسپانیا منعقد شده و پس از جدایی بارسلونا از لالیگا دیگر اعتبار نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.