دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: عربستان وقتی نتوانست حج را مدیریت کند اینجا می‌خواهد از این قضیه سوءاستفاده کرده و به بهانه‌های واهی فشار می‌آورد. البته از عربستان این رفتارها بعید نیست اما ما هم نباید متانت‌مان را از دست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا اسدی در مراسم ترحیم هادی نوروزی شرکت کرده بود، در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال پس از اینکه ابلاغ داوری فغانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا لغو شد چه اقدامی انجام شد، گفت: اعتراض خود را کردیم و منتظر جواب قانع کننده آنها هستیم. عربستان وقتی که نتوانست حج را مدیریت کند اینجا می‌خواهد از این قضیه سوءاستفاده کرده و به بهانه‌های واهی فشار می‌آورد. البته از عربستان این رفتارها بعید نیست اما ما هم نباید متانت‌مان را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ما برش لازم را داریم و اعتراض کردیم اما دیگر لازم ندیدیم که بخواهیم در این فضا سر و صدای زیادی راه بیندازیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد بیانیه کی‌روش یادآور شد: برای برد بهترین چیز همدلی است و باید از این فضا دور شد. دوست ندارم در این فضای معنوی به این مسائل فکر کنم.

وی در مورد حضور در مراسم گفت: وظیفه‌ام بود تا با احترام و ادب در این مراسم شرکت کنم. در هر حال خانواده نوروزی یک جوان از دست داده و امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد.

اسدی گفت: نباید قهرمانان را وقتی فقط قهرمان می‌شوند به یاد داشت. ما امروز از پیشکسوتان غافل می‌شویم و این خیلی بد است و آنهایی هم که هستند را قدرشان را نمی‌دانیم. باید ورزش بهانه‌ای باشد تا دوستی‌ها را تقویت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.