رئیس باشگاه رئال مادرید از میهمان‌نوازی اتلتیکومادرید انتقاد کرد و گفت: باشگاهی که بلد نیست به میهمانانش غذای خوب بدهد چرا باید به اندازه ما حق پخش تلویزیونی بگیرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای فصل تابستان گذشته جنجال و درگیری شدیدی بین باشگاه‌های اسپانیایی در گرفت. ماجرا از این قرار بود که فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت پول حاصل از حق پخش تلویزیونی را به صورت مساوی بین همه باشگاه‌های حاضر در لالیگا پخش کند. این تصمیم با اعتراض شدید و تند رئال مادرید و بارسلونا مواجه شد، آنها معتقد بودند که چین، ژاپن یا کشورهای عربی به خاطر رئال مادرید و بارسلونا است که پول حق پخش می دهند و این دو باشگاه باید سهم بیشتری داشته باشند. در هر حال تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا اجرایی و مقرر شد همه تیمها به صورت مساوی از این منبع درآمدی استفاده کنند.

 

در جریان دربی مادرید، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به همراه میهمانان چینی خود وارد ویسنته کالدرون شده‌اند و گویا از میهمان نوازی ضعیف اتلتیکومادرید بسیار دلخور شده و محل را ترک کرده‌اند. پرس از غذای روی میز ناهار بسیار عصبانی بوده و وقتی از خدمتکار رستوران سس صدف درخواست کرده، به او گفته شده که چنین سسی در رستوران موجود نیست. فلورنتینو پرس و میهمانان چینی وی بین دو نیمه محل را ترک کرده اند.

این مدیرعامل ثروتمند در حال ترک کالدرون به خبرنگاران گفت: باشگاهی که سس صدف ندارد، اندازه رئال مادرید پول می گیرد، شما فکر می کنید، اعراب برای تماشای بازی اتلتیکو پول می دهند یا به خاطر دیدن رونالدو؟ باشگاهی که بلد نیست از میهمانانش پذیرایی کند، چرا باید اندازه ما پول بگیرد؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.