پرچمدار کاروان ورزشی ناشنوایان ایران در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه گفت: اگر حمایت شویم با دغدغه کمتر افتخارآفرینی بیشتری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از تایوان، سجاد پیرآیقرچمن که در مسابقات پرتاب دیسک آسیا پاسفیک ناشنوایان(تایوان ۲۰۱۵) در شهر تائویوان شرکت کرده، اظهار داشت: ۹ سال است در رشته دوومیدانی و پرتاب دیسک فعالیت می کنم و تمرینات حرفه ای دارم. در دوره قبلی این مسابقات مدال طلا کسب کردم  و در المپیک ناشنوایان نیز دوم شدم. خیلی خوشحالم بازهم امکان حضور در مسابقات آسیایی را پیدا کردم. البته برای این منظور وظیفه دارم از فدراسیون ناشنوایان و شخص آقای علیمرادی بسیار تشکر کنم زیرا برای همه ما بسیار زحمت کشیدند و امور مربوطه را به دقت پیگیری می کنند.

آیقرچمن افزود: این تلاش ها و حمایت ها در حالی صورت گرفته که وزارت ورزش توجه لازم و کافی به امور ناشنوایان نداشته است. در حالیکه همه متعلق به این خاک هستیم و انتظار معقول و منطقی داریم که همانند سایر ورزشکاران، ما نیز حمایت شویم.

وی ادامه داد: برای کسب افتخار و دست یابی به مدال به صورت تمام وقت در حال تمرین هستم. بدیهی است زمانی برای فعالیت کاری باقی نمی ماند. در دوره قبلی مسابقات که حتی رکورد شکستم، بابت قهرمانی به من ۱۶ سکه پاداش داده شد.درحالیکه پاداش ورزشکاران سالم ۲۰۰ سکه است. آیا باید تا این حد تفاوت میان ورزشکاران وجود داشته باشد؟

آیقر چمن همچنین عنوان کرد:همه برای این که نام کشورمان طنین افکن شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآید، بسیار تلاش می کنیم و انگیزه داریم. امیدواریم به ما نیز توجه کافی شود و با حمایت و حقوق ماهیانه، دغدغه کمتری داشته که بتوانیم مدال بگیریم و باعث سربلندی خود و کشور عزیزمان شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.