آخرین تمرین تیم فوتبال امید ایران پیش از بازی با بحرین درحالی برگزار شد که کادر فنی تآکید زیادی بر دقت بازیکنان در زدن ضربات نهایی داشت و چند بازیکن هم تمرین اختصاصی ضربات ایستگاهی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال امید ایران پیش از بازی با بحرین در رقابت‌های غرب آسیا برگزار شد.

* در این تمرین ابتدا محمد خاکپور دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه تمرینی را برای بازیکنان توضیح داد.

* کن استید مربی بدنساز تیم امید با تمرینات مختلفی که طراحی کرده بود، بدن بازیکنان را گرم کرد.

* در اولین مرحله تمرینی امروز بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر محمد خاکپور و هادی طباطبایی در دو نیمه زمین به‌صورت جداگانه به تمرین دفاع و حمله پرداختند. در این مرحله کادر فنی تآکید زیادی بر حفظ سازمان دفاعی، دقت و سرعت در ارسال توپ و گل شدن توپ‌های نهایی داشتند. در این مرحله از تمرین دروازه بان‌ها بصورت چرخشی درون دروازه ایستادند.

* تمرین بعدی تیم امید، ارسال توپ از نقطه کرنر و ضربه زدن به سمت دروازه بود. در این مرحله از تمرین آدمک‌هایی نیز در محوطه شش قدم مقابل دروازه کاشته شده بودند. این مرحله از تمرین در دو گروه و بصورت چرخشی از نقاط کرنر چپ و راست انجام شد و دروازه‌بان‌ها تیم امید درخشش خوبی داشتند. در طول تمرین کادرفنی بارها بر دقت در ارسال توپ از نقاط کرنر و زدن ضربات آخر تاکید کرد.

* در مرحله پایانی تمرین به صلاحدید کادرفنی چند بازیکن از جمله علی کریمی، احسان پهلوان، فرشید اسماعیلی، شاهین ثاقبی و ماهان رحمانی ضربات ایستگاهی را تمرین کردند و سایر بازیکنان بدن‌های خودشان را زیر نظر کن استید سرد کردند. در این تمرین نیز آدمک‌هایی روی محوطه جریمه به عنوان دیواره دفاعی کاشته شده بود.

* برخلاف روزهای گذشته در مجموعه تمرینی هیچ تیم دیگری بصورت همزمان تمرین نداشت.

* مجتبی تقوی مشاور فنی و محمد عسگری آنالیزور تیم امید برای تماشای بازی‌های روز اول غرب اسیا به ورزشگاه لخویا رفته بودند و در تمرین امروز حضور نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.