سرمربی تیم ملی نوجوانان بحرین در اقدامی جالب با خبرنگاران به زبان فارسی گفت‌و‌گو کرد اما اعلام کرد برای مصاحبه خبری بایستی انگلیسی حرف بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، روز نخست رقابت‌های مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی با برگزاری ۲ دیدار بحرین-هند و ایران- لبنان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به پایان رسید که این دیدار‌ها حواشی در پی داشت.در دیدار بحرین و هند، کلیه مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) مسدود بود و تردد خودروهای مسئولان اجرایی نیز از راه‌های دیگر صورت می‌گرفت.

پرچم تیم‌های شرکت کننده گروه E شامل ایران، بحرین، لبنان و هند در استادیوم برافراشته شده است.

پس از به تاخیر افتادن حضور خبرنگاران در نشست خبری به دلیل طولانی بودن مسیر جایگاه رسانه‌ها تا محل برگزاری کنفرانس، سرمربی تیم بحرین مجدداً با آن‌ها گفت‌و‌گو کرد.

وی که به زبان فارسی نیز تسلط دارد با خبرنگاران ایرانی به راحتی صحبت می‌کرد اما اعلام کرد برای مصاحبه رسانه‌ای باید انگلیسی صحبت کند.

نیکولای آدام سرمربی تیم هند برخلاف همتای بحرینی خود درخواست خبرنگاران را برای مصاحبه رد کرد و به سرعت سوار اتوبوس تیمش شد.

دیدار تیم ملی ایران و لبنان با تاخیر ۱۰ دقیقه‌ای نسبت به وقت اعلام شده، شروع شد.

در دیدار بحرین و هند استقبال بسیار کمی صورت گرفته بود و تنها چند تماشاگر و خبرنگار در استادیوم حضور داشتند که این تعداد با شروع بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان افزایش یافت.

لیدرهای تیم ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند و به سبک خاصی بازیکنان را مورد تشویق قرار می‌دادند.

تعداد تماشاگران نوجوان این بازی زیاد است که گفته می‌شود بسیاری از آن‌ها خود عضو تیم‌های پایه باشگاه‌های تبریز هستند.

حمید علیدوستی سرمربی تیم ایران به همراه دستیار خود نظاره گر دیدار تیم‌های ملی بحرین و هند بود. همچنین در بازی ایران و لبنان نیز عبدالصاحب عبدالنبی و نیکولای آدام سرمربی تیم‌های بحرین و هند با همراهی مترجم‌های خود این بازی را تماشا کردند.

پرچم بزرگ ایران در سکوی مقابل تماشاگران قرار داده شده است.

عملیات تعویض صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) که در بازی جنجالی تراکتورسازی و نفت به آن‌ها خسارت وارد شده بود، پایان یافته است اما به جای صندلی، تخته‌هایی روی سکو‌ها نصب گردیده که گفته می‌شود برخلاف صندلی قابل شکسته شدن و جدا کردن از سکو‌ها نیستند.

وحید نامداری پس از به ثمر رساندن گل نخست ایران به سوی نیمکت تیمش رفت و حمید علیدوستی او را در آغوش کشید.

تعدادی از کار‌شناسان و مربیان استان آذربایجان شرقی از جمله صادق پورحسین و کاوه سلامی در ورزشگاه حضور دارند.

محمد سرداری مهاجم تیم ایران پس از زدن گل سوم حرکات خاصی از خود نشان داد که این موضوع اعتراض برخی از هواداران و خبرنگاران را در پی داشت.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه به ترتیب تیم‌های مختلف تبریز از تراکتورسازی تا دبیری را مورد تشویق خود قرار دادند.

گوینده ورزشگاه در چندین مورد شماره بازیکنان تعویض شده را به درستی اعلام نکرد که این موضوع برای رسانه‌ها مشکل ساز شد.همچنین در دیدار تیم‌های بحرین و هند نام یکی از بازیکنان حاضر در میدان به اشتباه در بین نفرات ذخیره درج شده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.