ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌‌پوشان کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد را بازیکنی خاص توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی که اولین‌ بازی‌اش را برای سه‌شیر در سال ۲۰۰۳ انجام داد، سه‌شنبه شب پس از ۱۲ سال حضور در تیم ملی انگلیس رکورد گلزنی سِر بابی چارلتون را شکست. وین رونی در پیروزی ۶ بر صفر شنبه شب انگلیس بر سن‌مارینو در چارچوب مرحله انتخابی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶، با گل کردن پنالتی در دقیقه ۱۳ بازی، چهل‌ونهمین گل ملی خود را به ثمر رساند و به سِربابی چارلتون در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ «سه‌شیر» رسید.

وین رونی سه روز پس از آن در چارچوب همین رقابت‌ها در پیروزی ۲ بر صفر خانگی سه‌شیر مقابل سوئیس با گلی که در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، رکورد بابی چارلتون را شکست و با ۵۰ گل‌زده نام خود را به عنوان بهترین گلزن تمامی ادوار تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس ثبت کرد.

لیونل مسی در گفت‌و‌گو با نشریه «میرر» انگلیس در تمجید از مهاجم سه‌شیر گفت: به اعتقاد من وین رونی فوتبالیستی خاص است که قابل مقایسه با بازیکنان دیگر نیست. البته بازیکنان خاص دیگری هم هستند، ولی رونی کیفیت استثنایی و توانایی فنی بالایی دارد. وین یکی از قدرتمندترین بازیکنانی بوده که تاکنون مقابل‌شان بازی کرده‌ام، بازیکنی پرتلاش که باید بگویم، همانندش وجود ندارد. وین یک برنده است. او از این به بعد هم باید روی موفقیتش در تیم ملی انگلیس در جام ملت‌های اروپا تمرکز کند.

ستاره آرژانتینی شیاطین سرخ در ادامه عنوان کرد: در مورد خودم هم در تیم ملی آرژانتین گفته‌ام که تا با آلبی‌سلسته به عنوان قهرمانی نرسم، ثبت رکورد بازی‌های ملی و رکورد گلزنی بی‌معنی خواهد بود. همان‌طور که گفتم رونی یک برنده است، اما همیشه اول رکورد تیمی شمرده می‌شود، بعد رکورد فردی.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )