کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و بهمن جوان به سود سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز ساعت ۱۷ در دیداری دوستانه در ورزشگاه درفشی‌فر میزبان تیم بهمن جوان بود که این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

گل‌های پرسپولیس را در این دیدار کمال کامیابی‌نیا (از روی نقطه پنالتی) و بابک حاتمی و علی فاطمی به ثمر رساندند.

پرسپولیس در آغاز بازی با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا خالقی فر، فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی، محسن مسلمان، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، مایکل اومانا و بابک حاتمی به میدان رفت اما در آغاز نیمه دوم مرتضی قدیمی پور به جای سوشا مکانی به میدان آمد و محسن بنگر جای خود را به رضا نورمحمدی داد.

در ادامه دیدار نیز برانکو با انجام تعویض هایی بازیکنان جوان و امید تیمش را به میدان فرستاد.

در اواسط نیمه اول بازی زمانی که پرسپولیسی ها حمله ای را روی دروازه حریف ترتیب داده بودند داور به دلیل وجود دو توپ در زمین بازی را متوقف کرد و این فرصت خوب از پرسپولیس گرفته شد.

در غیاب اصغر نیک سیرت، پندار خمارلو که مدیر روابط عمومی و رسانه ای پرسپولیس است وظیفه ترجمه صحبت های برانکو را در بین دو نیمه بر عهده داشت.

برانکو ایوانکوویچ در لحظاتی از بازی با فریادهایی از بازیکنانش می خواست تا در ارسال پاس ها بیشتر دقت کنند. او تاکید داشت تعداد پاس های یاران پرسپولیس باید بیشتر شود.

حدود ۷۰ هوادار با حضور در ورزشگاه درفشی فر این دیدار را نزدیک تماشا کردند.

پرسپولیسی ها امروز با لباس تمرینی خود در این بازی حضور داشتند اما یاران بهمن جوان با لباس اصلی به میدان رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.