تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را پیش از سفر به هند در کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به دوبی برای اعزام به هند از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) تمرین خود را در کمپ تیم‌های ملی با ۲۳ بازیکن دنبال کرد. ابتدا کی‌روش در حالی که همواره با اتوبوس بازیکنان به محل کمپ می‌آمد جداگانه ۱۰ دقیقه زودتر از سایرین در محل تمرین حاضر شد. پس از آن اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی و سایر اعضای کادر فنی در کمپ تیم‌های ملی حاضر شدند.

برنامه تمرین تیم ملی به دو بخش وزنه و کار با توپ تقسیم شد. ابتدا ملی‌پوشان ۴۵ دقیقه در سالن بدنسازی کمپ تیم ملی وزنه زدند و پس از انجام حرکات بدنسازی در زمین چمن اصلی کمپ تیم‌های ملی کار با توپ خود را دنبال کردند.

در زمان وزنه‌زدن بازیکنان کی‌روش به دور از سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی در گوشه سالن مشغول یادداشت برخی نکات بود. علاوه بر این بازیکنان پیش از رفتن به سالن بدنسازی با لطفی مربی پایه تیم‌های ملی خوش و بش کردند و او را در آغوش گرفتند.

در زمان کار با توپ نیز در حالی که عالیشاه، آزمون، حسینی و وریا غفوری از دیگر بازیکنان جدا شده بودند سایر بازیکنان در مساحتی کوچک که شامل ۶ دروازه کوچک بود، با تقسیم به دو تیم سفید و قرمز، فوتبال کردند.

دروازه‌بان‌های تیم ملی نیز در گوشه‌ای از زمین زیر نظر دن گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی حرکات مخصوص خود را انجام دادند.

در پایان تمرین نیز که ساعت ۱۸:۴۵ بود بازیکنان تیم ملی زیر دکتر دیگو، مربی بدنساز تیم ملی حرکات سرد کردن را انجام دادند تا به منظور حضور در هتل آزادی و رفتن به استخر خود را آماده پرواز امشب تیم ملی کنند.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در پایان تمرین تیم ملی به محل کمپ رفت و با بازیکنان تیم ملی دیدار داشت.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۲:۳۰ پرواز خود را به مقصد دوبی انجام خواهد داد تا راهی این کشور شود و پس از آن راهی هند شود تا در تاریخ ۱۹ شهریورماه سال جاری مقابل این کشور در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.