کرانچار سرمربی تیم الاهلی قطر در معارفه تیمش در سازمان لیگ ستارگان قطر آمادگی تمیش برای حضوری قدرتمند در این فصل را اظهار داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار چهره نام آشنا برای فوتبال دوستان کشورمان که اکنون سرمربی تیم الاهلی قطر است و درترکیب تیمش جباری و منتظری را  دارد دیروز در آخرین روز از معارفه تیم ها در لیگ ستارگان قطر بیان کرد:ما اردوی پیش فصل خود را در اتریش به خوبی سپری کردیم و در این فصل تمام بازیکنانم آماده هستند تا حضوری قدرتمند در لیگ ستارگان داشته باشند.

سرمربی کرواتی درباره فصل گذشته تیم الاهلی که در جایگاه پنجم قرار گرفت گفت: ما در این فصل کاملا آماده ایم با توجه به اینکه ما در فصل گذشته  لیگ ستارگان در جایگاه پنجم قرار گرفتیم در این فصل قصد داریم در چهار تیم اول قرار بگیریم و بازیکنانم کاملا آماده محقق کردن این تصمیم من هستند.

وی در پایان سخنانش گفت: این کار سازمان لیگ ستارگان قطر که قبل از شروع فصل جدید چند روزی را برای معارفه تیم ها و بازیکنان حاضر در لیگ قرار می دهد قابل تحسین است.

گفتنی است که کرانچار مدتی سرمربی تیم پرسپولیس بود و بعد از مدتی برکنار شد و به جایش علی دایی آمد ولی این پایان کار کرانچار در لیگ برتر نبود وی بعد از آن هدایت تیم سپاهان اصفهان را بدست گرفت وی موفق شد این تیم را در لیگ برتر ۹۱-۹۰ و جام حذفی ۹۲-۹۱ به قهرمانی برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.