سرمربی تیم ملی ایتالیا از پیروزی تیمش برابر مالت ابراز رضایت کرد و آن را هدف تیمش برای این بازی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از گازتزتا دلو اسپورت، ایتالیا با برتری برابر مالت از توقف کرواسی در خانه آذربایجان استفاده کرد تا به صدر جدول گروه خود در انتخابی یورو ۲۰۱۶ برسد و لاجوردی‌پوشان نیز حضورشان را در یورو ۲۰۱۶ تا حد زیادی قطعی کرده باشند.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی پس از برتری تیمش برابر مالت گفت: مهمترین نکته، پیروزی بود که توانستیم آن را کسب کنیم. وقتی از فرصت‌هایمان استفاده نکنیم، طبیعتاً به گل‌های بیشتری نمی‌رسیم ولی در گروهی فشرده و سخت، هیچ بازی آسان نیست و خوشحال هستیم که با این برد توانستیم به صدر گروه برویم. بازی بعدی ما هم سخت خواهد بود. تیم‌ها هر روز در حال بهتر شدن هستند و مسابقه آسانی وجود ندارد. انتظار بازی‌های سختی را داریم.

آنتونیو کونته درباره حضور ایتالیا در یورو ۲۰۱۶ نیز گفت: همه ما در کنار هم سخت تلاش می‌کنیم. راهی طولانی پیش‌روی ماست و ما هنوز برنامه کلی و جزئی خودمان را برای این رقابت‌ها ترسیم نکرده‌ایم. می‌خواهم با ترکیبی جاه‌طلب راهی یورو ۲۰۱۶ شوم. قطعاً این سال برای من بسیار پرفشار بود، طبیعی است که وقتی مربی یک باشگاه هستید و هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرید، تغییر بزرگی رخ داده است.

سرمربی آتزوری ادامه داد: یک مسئله این که هر روز بازیکنان را برای تمرینات در اختیار ندارم و مسئله دیگر کاری است که تیم ملی از من می‌خواهد. به هر حال به نظرم این از تمامی جوانب برای من یک تجربه فوق العاده بود حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده باشد. اکنون به هدف صعودمان نزدیک‌تر شده‌ایم و باید طی زمان باقی‌مانده، تجربه این بازیکنان را بالاتر ببریم.

سرمربی تیم ملی ایتالیا عنوان کرد: همیشه مدعی قهرمانی بوده‌ایم و می‌خواهیم این موضوع را نیز در کشور فرانسه (میزبان یورو ۲۰۱۶) ثابت کنیم. می‌دانم انتظارات زیادی از تیم من وجود دارد. جام جهانی بدی را پشت سر گذاشته‌ایم ولی بار دیگر برخواستیم و اکنون می‌خواهیم موفقیت قبل را تکرار کنیم چرا که ایتالیا شایسته افتخارات زیادی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.