مدیر برنامه دروازه‌بان جوان تیم فوتبال منچستریونایتد، لویی فان‌خال را متهم به نابودی استعدادها کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس «سام جانستون» ، دروازه‌بان تیم امیدهای باشگاه منچستر تصمیم داشت تابستان و هنگام نقل و انتقالات راهی تیمی دیگری شود که امکان بازی را به وی دهد.

این موضوع باعث شد تا «جوردن سگال» به عنوان وکیل بازیکن جویای‌نام، از رفتار مربی هلندی یونایتد‌ها خشمگین شده و انتقاد کند.

وی اظهارداشت: سام می‌خواهد فقط فوتبال بازی کند. اما منچستر جلوی‌اش را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد بازی کند. شروع فصل می‌توانست فرصتی ایده‌آل برایش باشد که به سام فرصت خودنمایی داده شود تا اثبات کند می‌تواند برای منچستر دروازه‌بانی مطرح باشد.

به اعتقاد این مقام، فان‌خال به موکل وی اجازه انتقال به تیمی دیگر نداد و این ذهنیت ایجاد شد که حداقل به عنوان دروازه‌بان دوم در برخی از مسابقات به عنوان گلر دوم بازی کند. اما حالا که پروژه انتقال داوید دخه‌آ به رئال مادرید به شکست رسیده،‌ به هیچ‌وجه فرصت حضور در بازی‌ها به این بازیکن نخواهد رسید.

سگال افزود: سام دروازه‌بانی جوان است. او حالا باید مرتب بازی کند که خودش را نشان دهد. وقتی در منچستریونایتد چنین امکانی نیست، آنوقت باید در جایی دیگر دنبال بازی باشد. اما فان‌خال با اجازه ندادن، مانع تراشی کرد.

به اعتقاد این وی مربی هلندی یونایتد‌ها با این کارها مانع شکل‌گیری و پرورش استعدادها می‌شود.

این مدیر برنامه افزود: این خود بارزترین مثالی است که چطور فان‌خال استعدادهای انگلیسی را می‌‌کشد.اگر واقعا سام را نمی‌خواست باید اجازه می داد به تیمی دیگر برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.