سرمربی تیم ملی عراق در پاسخ به این که چرا کرار جاسم در اردوی تیم ملی کشورش حضور ندارد، می‌گوید در آن دوره مربی نبود و به همین دلیل کرار جاسم انتخاب نشده است.

به گزارش ایسنا، یحیی الوان در جمع خبرنگاران گفت: جاسم کرار در بازی فردا با چین تایپه حضور ندارد اما سعی‌مان بر این است که در دوره بعد از او استفاده کنیم. از این دوره سعی می‌کنم که بازیکنان خوب را زیر نظر بگیرم و از بین آنها انتخاب خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: من ۱۷ بازیکن جدید در این تیم دارم که این بازیکنان در بازی‌های المپیک شرکت داشته‌ و در عراق خود را نشان داده‌اند و در نتیجه آشنایی کاملی با آنها دارم؛ چرا که در بازی‌های مقدماتی المپیک مربی آنها بوده‌ام.

او در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا بازی اول‌تان برای شما بازی ساده‌ای است، گفت: در جام جهانی آسان و سخت وجود ندارد. همه بازی‌ها اهمیت ویژه خود را دارند و کل تیم ما برای این بازی‌ها آماده است. شاید در تیم‌ها بین سطح بازیکنان و سطح بازی‌ها فرقی وجود داشته باشد ولی بازی آسانی وجود ندارد. همه تیم‌ها حضور دارند تا به پیروزی برسند و نتیجه خوبی بگیرند. همه باید قدرت خود را نشان دهند.

یحیی الوان افزود: تیم ملی عراق بازی خوبی را ارائه خواهد داد و خنده را بر لبان مردم عراق خواهد نشاند.

وی ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی بازی‌اش با چین تایپه گفت: فدراسیون فوتبال خدمات بسیار خوبی ارائه داد و هدف فدراسیون فوتبال ایران موفقیت ما بوده است. از ایران تشکر می‌کنم که زمین بازی و امکانات خوبی در اختیار ما قرار داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.