بیشتر نشریه‌های اسپانیایی به معرفی مقصران اصلی انتقال انجام نشده داوید دخیا به رئال مادرید پرداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی و ممکن نشدن جا‌به‌جایی دخیا، دو باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید، یکدیگر را مقصر این اتفاق می‌دانند. در زیر نگاهی داریم به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی در کشور اسپانیا.

مارکا.

تیتر نخست این روزنامه به کیلور ناواس، دروازه‌بان رئال مادرید اختصاص دارد. دروازه‌بان کاستاریکایی از ادامه حضور خود در رئال مادرید خوشحال است. او روز گذشته در والدبباس تمرین کرد گویی که هیچ اتفاقی نیافتاده است.

صدمین بازی ایکر کاسیاس به عنوان کاپیتان در تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل اسلواکی از عناوین این نشریه است.

آس.

عنوان نخست این روزنامه به دخیا اختصاص دارد. منچستریونایتد و رئال مادرید در به امضا نرسیدن قرارداد این دروازه‌بان اسپانیایی مقصر هستند. شب گذشته دخیا به تیم ملی ملحق شد.

حضور نیکمت‌نشینان رئال مادرید در دیدار اسپانیا با تیم‌های مقدونیه و اسلواکی به دستور ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از عناوین این نشریه است. ایسکو و دنی کارواخال دقایقی در تیم ملی بازی خواهند کرد.

این روزنامه به مراسم معارفه خواکین در باشگاه رئال بتیس اشاره کرده است. ۲۰ هزار هوادار از نزدیک شاهد این مراسم بودند.

در نشریه آس به هزینه یک میلیارد و ۱۹۲ میلیون یورویی لیگ برتر انگلیس برای خرید بازیکن اشاره شده است.

خداحافظی رائول گارسیا با اتلتیکو مادرید نیز از عناوین این روزنامه است. این بازیکن به باشگاه سابق خود اتلتیک بیلبائو پیوست.

موندودپورتیوو.

تیتر نخست این روزنامه به دخیا اختصاص دارد. هواداران مادریدی، فلورنتینو پرس، رییس رئال را مقصر اصلی عملی نشدن انتقال دخیا می‌دانند. رئال مادرید نیز منچستریونایتد را مقصر عنوان کرد اما باشگاه انگلیسی اعلام کرد که همه کارها را برای این جا‌به‌جایی به موقع انجام داده است.

این نشریه به احتمال ناکامی بارسلونا اشاره دارد. این تیم به دلیل ناداوری‌های اخیر و مصدومیت‌ها، در کسب عنوان قهرمانی لالیگا ناکام خواهد ماند.

اسپورت.

عنوان نخست این روزنامه به کیلور ناواس و دخیا اختصاص دارد. منچستریونایتد و رئال مادرید هر یک را متهم به تعلل برای انجام نشدن این جا‌به‌جایی عنوان کردند. این دو دروازه‌بان در شرایطی فصل جاری را آغاز خواهند گذاشت که تیم هایشان آنها را نمی‌خواهند.

سخنان جوزپ ماریا بارتومئو از عناوین این نشریه است. رییس باشگاه بارسلونا گفت: می‌خواهم نیمار در این تیم بازنشسته شود.

این روزنامه به یارمولنکو اشاره کرده که تا زمستان منتظر بارسلونا می‌ماند تا با او قرارداد امضا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.