‌مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا باید فقط به سپاهان فکر کند و اگر چنین دیدی داشته باشد کماکان مثل سابق به تیم بر می‌گردد.

قاسم زاغی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان، با اشاره به بازی تیمش برابر پرسپولیس، اظهارکرد: برای این بازی تمهیدات لازم اندیشیده شده و سپاهان نیز شناخت کافی و خوبی از این تیم دارد. سعی می‌کنیم حداکثر امتیاز را از این تیم بگیریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان به درک و شناخت کافی برای این بازی رسیده‌اند، ادامه داد: اگر نگاه‌مان به پرسپولیس مثل دو بازی گذشته‌اش باشد منصفانه نیست چرا که پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و قابل احترام، از طرفی ما هم سپاهانیم و به لحاظ انگیزشی در سطح بالایی هستیم.

زاغی نژاد با بیان اینکه نتایج پرسپولیس در این دو هفته اخیر به دلیل اتفاقات فوتبالی رقم خورد، عنوان‌کرد: جایگاه این تیم برای ما قابل احترام است و مطمئنا پرسپولیس نیز در برابر سپاهان از انگیزه بالایی برخوردار است.

مربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به وضعیت پادوانی، اضافه‌کرد: این بازیکن هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و بعید می‌دانم در برابر پرسپولیس بتواند به میدان برود

زاغی نژاد در پاسخ به این سؤوال که نبود محرم نویدکیا چه تاثیراتی می‌تواند بر تیم داشته باشد، خاطرنشان‌کرد: محرم همیشه حضورش تاثیر گذار است، اما شرایطی که به وجود آمده نه خوشایند کادرفنی است نه بازیکنان و نه هواداران؛ امیدوارم این بازیکن از مواضع اش انعطاف بیشتری نشان دهد.

وی با بیان اینکه این بازیکن همیشه در شرایط سخت کمک حال سپاهان بوده است، ادامه داد: محرم باید فقط به سپاهان فکر کند و اگر چنین دیدی داشته باشد کماکان مثل سابق به تیم بر می‌گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.