سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه همیشه دربی‌های اهواز زیبا و دیدنی است، گفت: بعد از بردن پرسپولیس، با هدف کسب امتیاز از فولاد در دربی اهواز به میدان می‌رویم.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنان ما بعد از کسب پیروزی شیرین برابر پرسپولیس در هفته پیش، به خودباوری رسیده‌اند. به علت اینکه تیم ما جوان است، بعد از بردن پرسپولیس از لحاظ روانی روی آنها کار کرده‌ایم تا مبادا در بازی با فولاد دچار مشکل شوند.

وی در ادامه افزود: بعد از بازی با پرسپولیس، تمرینات خود را نه تنها روی مسائل فنی بلکه روی مسائل روانی متمرکز کرده‌ایم زیرا می‌دانیم بازیکنان ما که اغلب آنها حتی پیشینه حضور در لیگ برتر را نیز ندارند، دچار غرور کاذب می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص شهرآورد اهواز خاطرنشان کرد: فولاد همیشه فولاد است. این تیم حدود ۱۰ سال است که تبدیل به تیم قدرتمندی شده و مردم خوزستان هم تیم فولاد را دوست دارند.

ویسی با اشاره به اینکه همیشه دربی‌‎های اهواز زیبا و دیدنی است، گفت: به هرحال هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و ما هم برای کسب امتیاز مقابل فولاد قرار خواهیم گرفت.

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در هفته سوم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور  ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه الغدیر اهواز برابر هم به میدان می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.