کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید مطابق مسئولیت‌هایی که برعهده‌مان گذاشته شده است، عمل کنیم تا اعتماد مردم بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نشست با معاونان و مدیران کل ستادی وزارت ورزش با تبیین برخی از وظایف ذاتی کارکنان یک مجموعه، به نظم کاری، روحیه‌ تعامل، همفکری و بهره‌گیری از دانش تمامی پرسنل و کارشناسان این وزارتخانه تأکید کرد و گفت: باید همه‌ ما خود را موظف کنیم مطابق مسئولیت‌هایی که برعهده‌مان گذاشته شده است، عمل کنیم تا اعتماد مردم بیشتر شود.

وزیر ورزش ورزش و جوانان در ادامه یکی دیگر از موارد قابل تأکید را تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: همه کسانی که در این مجموعه حضور دارند باید تمام هم‌وغم خود را در پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان قرار دهند.

وی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع یعنی پاسخگویی منطقی و به موقع که این مسئله باید به لحاظ شرعی و اخلاقی مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید تلاش شود روحیه کار مضاعف برای پیشرفت کشور در همه مدیران و به دنبال آن در بدنه اجرایی وزارتخانه بیش از گذشته تقویت شود. 

گودرزی هماهنگی با سیاست‌های کلان را  مورد توجه قرار داد و افزود: همه بخش‌های وزراتخانه باید هر آنچه را دارند در جهت رفع نیازهای کل مجموعه به کار بگیرند. در واقع همه ما باید مطابق سیاست‌های کلان حرکت کنیم و اگر ابهامی وجود دارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: هماهنگ‌سازی خود با سیاست‌های کلان و سیاست‌های  مجموعه کمک می‌کند تا به سمت موفقیت و توسعه حرکت کنیم.

وی انجام کار صادقانه برای مجموعه وزارت ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: بخش مهمی از افتخارات جوانان این سرزمین مرهون تلاش و برنامه‌ریزی امروز خواهد بود و مطمئن هستم این روحیه کار مضاعف و تلاش برای بهبود شرایط در نزد تک تک مدیران ما با وفاق و همدلی وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.