وزیر ورزش و جوانان گفت: باید مطابق مسئولیت‌هایی که برعهده‌مان گذاشته شده است، عمل کنیم تا اعتماد مردم بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نشست با معاونان و مدیران کل ستادی وزارت ورزش با تبیین برخی از وظایف ذاتی کارکنان یک مجموعه، به نظم کاری، روحیه‌ تعامل، همفکری و بهره‌گیری از دانش تمامی پرسنل و کارشناسان این وزارتخانه تأکید کرد و گفت: باید همه‌ ما خود را موظف کنیم مطابق مسئولیت‌هایی که برعهده‌مان گذاشته شده است، عمل کنیم تا اعتماد مردم بیشتر شود.

وزیر ورزش ورزش و جوانان در ادامه یکی دیگر از موارد قابل تأکید را تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: همه کسانی که در این مجموعه حضور دارند باید تمام هم‌وغم خود را در پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان قرار دهند.

وی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع یعنی پاسخگویی منطقی و به موقع که این مسئله باید به لحاظ شرعی و اخلاقی مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید تلاش شود روحیه کار مضاعف برای پیشرفت کشور در همه مدیران و به دنبال آن در بدنه اجرایی وزارتخانه بیش از گذشته تقویت شود. 

گودرزی هماهنگی با سیاست‌های کلان را  مورد توجه قرار داد و افزود: همه بخش‌های وزراتخانه باید هر آنچه را دارند در جهت رفع نیازهای کل مجموعه به کار بگیرند. در واقع همه ما باید مطابق سیاست‌های کلان حرکت کنیم و اگر ابهامی وجود دارد باید مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین تصریح کرد: هماهنگ‌سازی خود با سیاست‌های کلان و سیاست‌های  مجموعه کمک می‌کند تا به سمت موفقیت و توسعه حرکت کنیم.

وی انجام کار صادقانه برای مجموعه وزارت ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: بخش مهمی از افتخارات جوانان این سرزمین مرهون تلاش و برنامه‌ریزی امروز خواهد بود و مطمئن هستم این روحیه کار مضاعف و تلاش برای بهبود شرایط در نزد تک تک مدیران ما با وفاق و همدلی وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.