کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ناگویا ژاپن مدافع عنوان قهرمانی با کسب تساوی در برابر امجک قرقیزستان به عنوان تیم دوم گروه صعود کرد و در صورت صدرنشینی تاسیسات در گروه یک در مرحله بعد فینال زودهنگام این مسابقات رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ و در سومین مسابقه روز سوم تیم‌های ناگویای ژاپن و ام اف سی امجک قرقیزستان از ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار نمایندگان ژاپن و قزاقستان در حالی مقابل هم قرار گرفتند که هر ۲ تیم صعود خود را به مرحله دوم مسابقات قطعی کرده بودند و رقابت آن‌ها تنها برای صدرنشینی در گروه بود.

این بازی با برتری امجک قرقیزستان آغاز شد و با گل دقیقه ۵ امرکوف از حریف پیش افتادند اما دقایقی بعد گلزنی ژاپنی‌ها نتیجه را به تساوی کشاند و در ادامه هم این نتیجه تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند.

اما در نیمه دوم این ژاپنی‌ها بودند که ابتدا به گل رسیدند و موریکا در دقیقه ۲۶ گل دوم تیمش را وارد دروازه امجک کرد اما در دقایق پایانی با خطای بازیکن ناگویا در محوطه جریمه و اعلام پنالتی برای امجک، ضربه غفور، بازی را به تساوی کشاند تا قرقیزستان با کسب این نتیجه و به لطف تفاضل گل بهتر صدر جدول گروه را از آن خود کند.

با رقم خوردن این نتایج ناگویا مدافع عنوان قهرمانی در جایگاه دوم گروه قرار گرفت و در صورت صدرنشینی تاسیسات دریایی ایران در گروه یک در مرحله بعد فینال زودهنگام این مسابقات رقم می‌خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.