پیش از شروع دیدار تیم‌های راه‌آهن و فولادخوزستان مراسم یادبودی جهت بزرگداشت یاد و خاطره علی هویسی، عکاس جوان خوزستانی که هفته گذشته طی یک سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در این مراسم که به همت خبرگزاری ایسنای خوزستان و همکاری هیات فوتبال استان برگزار شد، جمع کثیری از عکاسان خوزستانی و همچنین بشیر هویسی، برادر آن مرحوم، جهت این مراسم در ورزشگاه حضور یافتند.

بنری جهت یادبود زنده یاد علی هویسی پیشاپیش ورود بازیکنان هر دو تیم وارد زمین شد که روی آن جمله ای با این عنوان نوشته شده بود: "برای او که در راه رسیدن به رویاهایش آسمانی شد و اکنون علی، رو به لنز آسمان لبخند بزن"

تمام عکاسان از تصویر زنده یاد هویسی که در بخشی از ورزشگاه قرار گرفته عکس‌برداری کردند.

بازیکنان هر دو تیم به محض ورود به زمین به سمت مکانی که قاب عکسی از علی هویسی قرار گرفته بود، رفتند و با اهدای شاخه گل هایی یاد و خاطره وی را زنده نگه داشتند.

گوینده ورزشگاه نیز با اعلام خبر در گذشت علی هویسی، از تماشاگران درخواست کرد با ذکر صلوات، فاتحه ای نیز برای شادی روح آن مرحوم قرائت کنند.

پیش از شروع مسابقه نیز یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت این عکاس جوان در ورزشگاه حاکم شد.

هویسی از عکاسان متعهد خبرگزاری ایسنای خوزستان بود و طی چندین سال حضور خود در این خبرگزاری، عکس های زیادی از صحنه های ورزشی به ثبت رسانده بود.

زنده یاد علی هویسی متولد ۱۳۷۲ در اهواز بود که شام‌گاه دوم مرداد ماه در محور هفتکل - اهواز بر اثر تصادف، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

در ترکیب اولیه فولاد علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، بهمن کامل، یوسف وکیا، امید خالدی، هادی حبیبی نژاد، ماتیاس چاگو، حسین ابراهیمی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری به هدایت دراگان اسکوچیچ حضور داشتند.

حسین کاظمی هم ایگور منزیچ، ابراهیم کریمی، محسن ایران‌نژاد، مهدی جعفرپور، میلاد محمدی، مهرداد محمدی، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی، احمد مهدی‌زاده، سید امین منوچهری، حسین کریمی را به بازی گرفت.

در این بازی هم به دلیل گرمای بالای هوا داور بازی سه دلیل اعلام استراحت کرد و سپس بازی را ادامه دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.