کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: معتقدم روند تیم ما از هفته ۵، ۶ می‌تواند به تکامل تاکتیکی برسد و تا دیدار مقابل الاهلی به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، نشست خبری پیش از بازی ۲ تیم تراکتورسازی و نفت تهران در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد که علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران ابتدا در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سؤالات آن‌ها بود.

منصوریان در این نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که شروع مسابقات را در تبریز برگزار می‌کنیم و معتقدم جدا از مسائلی که در دیدار گذشته ۲ تیم رخ داد و هم تیم مردمی تراکتورسازی از قهرمانی بازماند و هم تیم نظام‌مند نفت نتوانست قهرمان شود ۲ تیم در بهترین زمان ممکن به هم رسیدند و این دیدار می‌تواند زیبا و دیدنی باشد. با شناختی که از تراکتورسازی دارم اطمینان دارم مثل آخرین دیدار شاهد نبرد خوبی خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه لیگ به خاطر فینال جام حذفی زودتر تمام شد بقیه تیم‌ها به استراحت پرداختند و تمرینات بدن‌سازی خود را هم ۱۶، ۱۷ روز زودتر از ما شروع کردند؛ طبیعی است که چون از شرایط بدن‌سازی دیر خارج شدیم دیرتر به مرز آمادگی برسیم.

منصوریان گفت: ۴،۵ بازیکن خوب از تیم ما رفتند و این تعداد بازیکن خوب هم جایگزین آن‌ها شدند و معتقدم روند تیم ما از هفته ۵، ۶ می‌تواند به تکامل تاکتیکی برسد و تا دیدار مقابل الاهلی به جایگاه واقعی خود برسد.

سرمربی تیم نفت تهران تأکید کرد: ۲ ماه پیش تراکتورسازی و نفت تهران مردانه با یکدیگر بازی کردند و جام را از دست دادند و ما سعی کردیم بازیکنان جدید را در هفته‌های متفاوت به تیم تزریق کنیم و با بازیکنان باتجربه که جو تبریز را قبلاً تجربه کردند کار را آغاز کنیم و بعداً با گذشت زمان بازیکنان جوان را در تیم استفاده کنیم.

وی با خستگی‌ناپذیر دانستن هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در دیدار گذشته ۲ ساعت زودتر از موعد مقرر به استادیوم آمدیم و دیدیم که هواداران تراکتورسازی در حال تشویق تیمشان هستند که به بازیکنانم گفتم که آن‌ها قبل از شروع بازی خسته می‌شوند ولی دیدم که ۳، ۴ ساعت مداوم تشویق کردند و خسته نشدند.

منصوریان ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودم که اگر از جو تبریز با سربلندی خارج شوند می‌توانند مقابل تیم‌های ژاپنی و عربستانی به‌راحتی بازی کنند. دیدار گذشته ۲ تیم یکی از بهترین اتفاقات سال قبل بود که این اتفاقات مربوط به جو قبل از شروع مسابقه بود که باید به فوتبال ایران تبریک گفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.