سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: معتقدم روند تیم ما از هفته ۵، ۶ می‌تواند به تکامل تاکتیکی برسد و تا دیدار مقابل الاهلی به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، نشست خبری پیش از بازی ۲ تیم تراکتورسازی و نفت تهران در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد که علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران ابتدا در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سؤالات آن‌ها بود.

منصوریان در این نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که شروع مسابقات را در تبریز برگزار می‌کنیم و معتقدم جدا از مسائلی که در دیدار گذشته ۲ تیم رخ داد و هم تیم مردمی تراکتورسازی از قهرمانی بازماند و هم تیم نظام‌مند نفت نتوانست قهرمان شود ۲ تیم در بهترین زمان ممکن به هم رسیدند و این دیدار می‌تواند زیبا و دیدنی باشد. با شناختی که از تراکتورسازی دارم اطمینان دارم مثل آخرین دیدار شاهد نبرد خوبی خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه لیگ به خاطر فینال جام حذفی زودتر تمام شد بقیه تیم‌ها به استراحت پرداختند و تمرینات بدن‌سازی خود را هم ۱۶، ۱۷ روز زودتر از ما شروع کردند؛ طبیعی است که چون از شرایط بدن‌سازی دیر خارج شدیم دیرتر به مرز آمادگی برسیم.

منصوریان گفت: ۴،۵ بازیکن خوب از تیم ما رفتند و این تعداد بازیکن خوب هم جایگزین آن‌ها شدند و معتقدم روند تیم ما از هفته ۵، ۶ می‌تواند به تکامل تاکتیکی برسد و تا دیدار مقابل الاهلی به جایگاه واقعی خود برسد.

سرمربی تیم نفت تهران تأکید کرد: ۲ ماه پیش تراکتورسازی و نفت تهران مردانه با یکدیگر بازی کردند و جام را از دست دادند و ما سعی کردیم بازیکنان جدید را در هفته‌های متفاوت به تیم تزریق کنیم و با بازیکنان باتجربه که جو تبریز را قبلاً تجربه کردند کار را آغاز کنیم و بعداً با گذشت زمان بازیکنان جوان را در تیم استفاده کنیم.

وی با خستگی‌ناپذیر دانستن هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در دیدار گذشته ۲ ساعت زودتر از موعد مقرر به استادیوم آمدیم و دیدیم که هواداران تراکتورسازی در حال تشویق تیمشان هستند که به بازیکنانم گفتم که آن‌ها قبل از شروع بازی خسته می‌شوند ولی دیدم که ۳، ۴ ساعت مداوم تشویق کردند و خسته نشدند.

منصوریان ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودم که اگر از جو تبریز با سربلندی خارج شوند می‌توانند مقابل تیم‌های ژاپنی و عربستانی به‌راحتی بازی کنند. دیدار گذشته ۲ تیم یکی از بهترین اتفاقات سال قبل بود که این اتفاقات مربوط به جو قبل از شروع مسابقه بود که باید به فوتبال ایران تبریک گفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.