سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت که تیمش از هر نظر برای انجام یک بازی خوب مقابل پرسپولیس آماده‌ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که در شروع لیگ در جایی بازی می‌کنیم که در کانون توجه رسانه‌ها قرار داریم.

وی افزود: زمان قرعه‌‌کشی مسابقات لیگ خیلی‌ها تصور کردند بازی اول ما مقابل پرسپولیس بسیار سخت است اما شاگردانم نگاه متفاوتی به این بازی دارند. نگاه آنها به بازی خاص است و همین مسئله باعث شد آنها در تمرینات بسیار با انگیزه‌تر خودشان را برای این بازی و دیدارهای آینده آماده کنند. ضمن اینکه اردوی ترکیه نیز خیلی به ما کمک کرد تا در شرایط بهتری قرار بگیریم و از هر نظر برای انجام یک بازی خوب مقابل پرسپولیس آماده‌ایم.

سرمربی پدیده خراسان ادامه داد: برنامه باشگاه ما این است که بتوانیم شرایط تیمی را تثبیت کنیم. زمانی که قرار بود به پدیده بیایم در صحبتی که با مدیران داشتیم، تصمیم گرفتیم منحنی نتیجه‌گیری پدیده را برداریم و به ثبات خوبی برسیم. مسلماً هیچ تیمی در ابتدای فصل نمی‌گوید ما می‌خواهیم در لیگ بمانیم و سقوط نکنیم. در ابتدا همه دنبال رده‌های بالای جدول هستند و قطعاً ما هم چنین هدفی داریم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی با کار کردن با بازیکنان علیرضا مرزبان سرمربی پیشین پدیده دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه در زمان مرزبان ۱۴، ۱۳ بازیکن به پدیده آمدند که به نوعی نیاز تیم بودند. ما هم ۵، ۴ بازیکن جذب کردیم تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. البته باید بگویم هیچ تیمی در ابتدای لیگ صدرصد نیست و ما هم به زمان نیاز داریم اما در مجموع به فکر این هستیم در ادامه لیگ و در فرصت مناسب از سهمیه‌مان استفاده کرده و چند بازیکن را جذب کنیم.

وی در خصوص اینکه ترکیب پدیده نسبت به فصل گذشته چه تغییری داشته است، خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم که ما برای هماهنگی زمان مناسبی نداشتیم اما در مجموع خودم زیاد به تغییر و تحول اعتقاد ندارم و تلاش می‌کنم تا شرایط تیم و بازیکنان را ثابت نگه دارم و آینده‌نگر باشم. من می‌خواهم تیمم فوتبال خوبی را ارائه بدهد اما با کمترین تغییر. مسلماً بازیکنانم هم می‌دانند که باید تلاش خود را زیاد کنند و توجیه شده‌اند که کجا بازی می‌کنند. باز هم می‌گویم ممکن است تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی شرایط مناسبی نداشته باشند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.

سرمربی پدیده درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی با فردا با پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه بر خلاف اینکه گفته بودند نظرزاده محروم است اما با استعلامی که گرفتیم، مشخص شد او بخشیده شده و به این ترتیب بازیکن محرومی نداریم. البته یکی دو بازیکن مصدوم داریم که آسیب‌دیدگی‌شان جزئی است، به خاطر همین باید با کادر پزشکی صحبت کنیم تا ببینیم این بازیکنان به بازی فردا می‌رسند یا خیر.

مهاجری در پایان در خصوص اینکه آیا تیمش مشکل مالی دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه در یک ماهی که من به پدیده آمده‌ام هیچ مشکل مالی وجود نداشته و تمام تعهدات انجام شده است. آن طور که من اطلاع دارم حتی بودجه تیم تا آخر فصل هم تامین شده است. با اینکه باید در این خصوص قائم مقام باشگاه صحبت کند اما فکر می‌کنم امسال پدیده مشکل مالی نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.