کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان اسپانیایی پیشین رئال‌مادرید، به جدایی پرحرف و حدیث هموطنش از کهکشانی‌ها واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو لوپس، همان دروازه‌بانی که تابستان سال گذشته در رقابت با ایکر کاسیاس و کیلور ناواس برای ایستادن در دروازه‌ رئال‌مادرید تسلیم و راهی میلان شد، از خروج کاسیاس از سانتیاگو برنابئو برای پیوستن به پورتو چندان متعجب نشده است.

او در این خصوص گفت: فکر می‌کنم که راجع به دروازه رئال‌مادرید به اندازه کافی صحبت شده باشد، چه زمانی که من در این تیم بودم و چه از زمانی که این تیم را ترک کرده‌ام. رفتن به پورتو تصمیمی بوده که کاسیاس خودش گرفته است و نمی‌توان چیز زیادی درباره‌اش گفت. او برای رئال‌مادرید کارهای فراوانی انجام داد و نمی‌شود این موضوع را انکار کرد.

لوپس ادامه داد: همه ما یک روز به هر دلیلی می‌رویم و گاهی اوقات شرایط تغییر می‌کند. من برای ایکر در پورتو آرزوی موفقیت می‌کنم. رابطه من با کاسیاس بسیار خوب است و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. در حال حاضر من ۱۰۰ درصد روی عملکرد خودم در میلان تمرکز دارم و از وضعیتم در این تیم بسیار راضی هستم.

سنگربان پیشین سویا درباره دروازه‌بان جدید رئال‌مادرید، کیکو کاسیا، هم اظهار داشت: کاسیا را خوب می‌شناسم و امیدوارم که در تیم جدیدش همه چیز بر وفق مراد او باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.