عضو کمیته فنی‌وتوسعه فدراسیون فوتبال می‌گوید که متأسفانه تیم‌های بانوان به دلیل عدم برگزاری بازی‌های دوستانه، آنطور که باید طبق برنامه‌های خود پیش نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی درباره جلسه کمیته فنی‌وتوسعه فوتبال با کادر تیم‌های جوانان و نوجوانان بانوان گفت: بعدازظهر روز گذشته نشستی با کادرفنی تیم‌های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان برگزار کرده و گزارش کاملی از هر دو سرمربی تیم‌های زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال گرفتیم.

وی ادامه داد: متأسفانه تیم‌های بانوان به دلیل عدم برگزاری بازی‌های دوستانه، آنطور که باید طبق برنامه‌های خود پیش نمی‌رود. سعی‌مان بر این است تا در فرصت باقیمانده، بازی‌های دوستانه‌ای را برای تیم‌ها فراهم کنیم. تیم زیر ۱۹ سال اواخر مردادماه به چین اعزام می‌شود تا در مرحله نهایی بازی‌های قهرمانی آسیا حضور یابد.با توجه به شرایطی که وجود داشت، نتوانستیم بازی برون مرزی برای‌شان در نظر بگیریم اما برای تیم زیر۱۶ سال تا سه ماه آینده سعی خواهیم کرد تا با رایزنی‌های مختلف، بازی‌های دوستانه‌ای را برگزار کنیم.

عضو کمیته فنی‌وتوسعه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: سعی فدراسیون و کمیته فنی‌وتوسعه بر این است تا شرایط را برای تیم‌های بانوان به بهترین نحو ممکن فراهم کند تا بازیکنان در مسابقات پیش‌رو موفق باشند. هر چقدر به تیم‌های بانوان اهمیت داده شود، بدون شک در آسیا موفق‌تر خواهند بود و دیگر حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم‌های قدر نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.