اصفهان- سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان جوان از رویارویی مقابل قهرمان فصل گذشته دارند، بازی کردن مقابل این تیم‌ها بسیار دشوارتر از بازی مقابل تیم‌های دیگر است.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تیم استقلال خوزستان، یکی از تیم‌های جوان و خوب لیگ برتر به شمار می‌رود که در هفته‌های گذشته بازیکنان بسیار خوب و نیروهای جوانی را به خدمت گرفته است.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که از این تیم داریم، بازیکنان استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران نیز بازی بسیار خوبی انجام داده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان داشت: بازی کردن مقابل تیم‌های جوان نظیر استقلال خوزستان خیلی مشکل است زیرا آنها بازیکنان جوانی دارند و آنها مقابل سپاهان یعنی قهرمان لیگ بازی کنند و این موضوع انگیزه بسیاری برای آنها ایجاد می‌کنند.

وی افزود: این بازیکنان به هر نحوی می‌خواهند خودشان را نشان دهند و با توجه به قهرمانی فصل گذشته تیم، امسال کار بسیار ویسختی در لیگ برتر داریم.

خوروش پیرامون قرعه سپاهان در مسابقات لیگ برتر و دشواری آن بیان داشت: به هر حال در قرعه‌کشی برخی مسائل به نفع تیم‌ها و برخی از آنها به ضرر تیم‌ها است اما نه می‌شود از قرعه‌کشی ایراد گرفت و نه از آن خوشحال بود.

وی افزود: در قرعه‌کشی شانس هم مهم است اما قرعه ما امسال چندان بد نبوده و از آن راضی هستیم بنابراین تلاش خود را برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها به کار می‌گیریم.

سرپرست سپاهان به قهرمانی فصل گذشته تیمش اشاره کرد و افزود: امسال باید همه تلاش خود را در شروع فصل انجام دهیم تا در پایان فصل دیگر با مشکلی برای قهرمانی در لحظه‌های آخر لیگ مواجه نشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.