سرمربی تیم فوتبال چلسی بار دیگر به رقیب قدیمی خود در تیم فوتبال آرسنال طعنه زد و گفت بهتر است وی برای محاسبه خریدهایش یک ماشین حساب به دست بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی فرانسوی آرسنال پیش تر گفته بود توپچی‎ها برای قهرمانی به چند سال زمان نیاز دارند. ژوه مورینیو در سال ۱۵-۲۰۱۴ با چلسی به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر دست پیدا کرد. وی می گوید ارزیابی آرسن ونگر درست نیست.

چلسی و آرسنال هفته آینده در دیدار جام خیریه به مصاف هم خواهند رفت.

مورینیو گفت: اگر به میزان هزینه‎های این باشگاه در دو ، سه سال گذشته نگاه کنید، شگفت زده خواهید شد. یک ماشین حساب بردارید. این یکی از ساده ترین کارهاست. این کار باعث می‌شود جایی برای شایعه سازی باقی نماند. چنانچه بخواهید صادقانه، معترضانه و یا خوشبینانه رفتار کنید، این ساده ترین کار برای یک مربی و یا روزنامه نگار است.

مربی پرتغالی چلسی ادامه داد: آنها یک دروازه بان فوق العاده خریده اند و این جایی است که برای تیم آنها بسیار اهمیت دارد. اگر شما مبلغی که آرسنالی ها صرف خرید مسوت اوزیل، آلکسیس سانچس، کالوم چمبر و متیو دبوشی هزینه کرده اند را با هم جمع کنید دچار شگفتی می شوید.

چلسی فصل گذشته در حالی به عنوان قهرمانی رسید که ۱۲ امتیاز از آرسنال بالاتر بود در حالی که آرسنال پس از سال ها موفق شد در رقابتهای جام حذفی قهرمان شود.

مورینیو در خصوص شرایط قهرمانی تیم های لیگ برتر در فصل جدید گفت: همه انتظار دارند قهرمان شوند اما ما پنج تیم مدعی داریم و یکی در نهایت قهرمان خواهد شد. یکی هم به لیگ اروپا می‌رود. این یک واقعیت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.